raskaus ja ero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksinkö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yksinkö"

Vieras
Meillä on lapset 3 v ja 1.5v ikäiset. Olen raskaana rv 32. Ennen kun tulin raskaaksi olin juuri miettinyt että ero olisi paras vaihtoehto. Ei käytetty ehkäisyä koska hetki aoemmin meni niin hyvin että tuntui hyvältä ajatukselta että tulisi vauva. Sittenkuitenlkin aloin mietiä asioita. Mun miehelle oon antanu monta mahdollisuutta kun hän on käyttäytynyt hirveesti mua kohtaan. Ollaan riidelty paljon ja toki minussaki on vikaa. Musta vaan kaiken jälkeen tuntuuu että mua vaan inhottaa koko suhde. Mietin asioita ja tajusin että en edes rakasta miestäni enää. Ja sitten huomasin olevani raskaana eikä me erottukaan.

Kysyn vaan että onko jollain kokemusta erosta raskausaikana tai sen jälkeen kub on jo useampi lapsi? Kertokaa kokemuksia.. tai jos ootte meinannu erota.

Ei kokemusta muusta kuin siitä että raskaus saa hormonit sekaisin ja itsekin ajattelin jossain vaiheessa noin. Odota että vauva syntyy ja imetys loppuu jollei se elämä ihan helvettiä ole, et ole nyt välttämättä oma itsesi, uupunut jos et saa kunnolla nukuttua, hormonit yms.
Ehkä ne ajatukset taas muuttuu.