raskaus ja e-pillerit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kati"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kati"

Vieras
heips.
elikkä, pillereitä oon syöny viis vuotta ja nyt jätin ne pois.. vauva olisi siis tervetullut!
mutta nyt iski paniikki: juttelin ystäväni äidin kanssa ja hän sanoi että sikiö voi olla "epämuodostunut" jos alkaa heti pillereiden lopetuksen jälkeen lasta yrittämään.. hän sanoi että edes yhdet ns. luomumenkat pitäisi antaa tulla..

me ollaan tässä nyt miehen kans harrastettu seksiä useesti ja ovulaation aikaan myös oltu sillain ;) mua nyt alko hirveesti sitte pelottamaan että mitä jos meillä oliskin nyt sitten käyny niin hyvä säkä että olisin raskaana niin kannattaako mun nyt olla huolissani näistä ystäväni äidin puheista?

kertokaapas nyt sitten mammat että minkälaisia kokemuksia teillä on e-pillereistä ja raskauksista (kuinka äkkiä on tärpännyt pillereiden lopetuksen jälkeen ym.)

kiitos kaikille jo etukäteen:)

-kati

Ihan tuulesta temmattu juttu!

Ja niin, pillereiden lopettamisen jälkeen menkkoja ei kuulunut kolmeen kuukauteen ja sain hormonivalmistetta siihen vaivaan. Lopulta kesti 9kk plussaan.

tuo on muuten oikeest tosi hurjaa paskapuhetta, kauheeta miten joku kehtaa tollaisia puhua.
Itse kokeilin kipujen takia jättää pillerit aikanaan kokonaan pois pariksi kuukaudeksi, ja tulin 5 viikkoa lopetuksen jälkeen raskaaksi, tarkoitus ei kyllä ollut ( käytimme kumia ). Eli siis myös sekin on paskapuhetta, että pillereiden lopettamisen jälkeen menee vuosia enne ku voi tulla raskaaksi, näin olen lukenut liian monesta paikasta.

tuo on muuten oikeest tosi hurjaa paskapuhetta, kauheeta miten joku kehtaa tollaisia puhua.
Itse kokeilin kipujen takia jättää pillerit aikanaan kokonaan pois pariksi kuukaudeksi, ja tulin 5 viikkoa lopetuksen jälkeen raskaaksi, tarkoitus ei kyllä ollut ( käytimme kumia ). Eli siis myös sekin on paskapuhetta, että pillereiden lopettamisen jälkeen menee vuosia enne ku voi tulla raskaaksi, näin olen lukenut liian monesta paikasta.

No juu ei pidä tuokaan meilläkään paikkaansa,mulla ei ole pillerien lopetuksen jälkeen tullut yksiäkään ns normaaleja kuukautisia,vaan olen raskautunut ekasta ovulaatiosta.

Yhteistyössä