Raskaus Ivf-lapsen ja luomulapsen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nauni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nauni

Uusi jäsen
21.06.2011
3
0
1
Olen saanut yhden lapsen koeputkihedelmöityksen avulla. Toinen sai alkunsa yllättäen luomusti, kun olimme siirtymässä yrittämään häntä yksityiselle kunnallisten hoitojen loppuessa. Kiinnostaisi tietää, onko joku onnistunut tulemaan raskaaksi samanlaisen tilanteen jälkeen kolmannen kerran? Luomusti tai hoidoilla? Meillä lapsettomuuden taustalla olivat miehen laiskat siittiöt jotka olivat huimasti parantuneet viimeiseen mikrohedelmöitykseen, josta raskauduinkin, mutta sain keskenmenon.

ei ole kokemusta kolmannesta raskaudesta, mutta meilläkin eka PAS kaksoset, nyt odotan luomuna kolmosta. ja se oli täysi "vahinko" kun ei mun missään tapauksessa pitäny ovuloida! samaa miettiny oon itekkin, josko sitä sattus vielä onnistamaan jos iltatähtee haluis? Meidänkin piti just lähtee yksityiselle kolmosta yrittämään kun raskauduin =)

Sitä me on mietitty, että mitä ehkäsyy uskaltas käyttää? kun nyt lapset tulee 1v 4kk ikäerolla, joten neljättä vois vähän myöhemmin ajatella.

Kyllä niitä ihmeitä vaan tapahtuu, vaikka ei niihin itsekään jaksanut uskoa silloin lapsettomuusvuosina:) Imetän vielä pikkuista, joka on nyt 4 kk mutta vauvakuume jo kova kun poika painoi melkein 5 kiloa syntyessään ja on aika jässikkä jo:D
Tuttavallani on ehkäisykapseli ja on ollut siihen tyytyväinen. Teillä tulee olemaan aika hulinaa kun noin pieni ikäero, ihanaa:)

Uusimmat

Yhteistyössä