Raskaus & Hyväksikäyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HennaJaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HennaJaana

Vieras
Tein eilen raskaustestin ja mieheni, sekä minun ilokseni, se näytti positiivista. Olemme yrittäneet lasta jo vuoden verran. Ensimmäinen raskaus muuttui hetkessä suruksi, kun se todettiin kohdun ulkoiseksi.

Nyt puolen vuoden varoajan jälkeen olen jälleen raskaana.

Minua huolettaa kamalasti, kun on jotakin mitä en ole kertonut kenellekään, paitsi parhaalle ystävälleni.

n. kk takaperin olimme juhlimassa parhaan ystäväni kanssa ja menimme hänen luokseen yöksi. Hänellä oli mukanaan eräs mies, jonka nimeä en edes tiedä. Minä menin nukkumaan vierashuoneeseen ja herään jossakin vaiheessa siihen, että tämä mies on sormillaan sisälläni. Olen kamalassa humalassa ja minulla menee jonkinaikaa edes tajuta mitä tapahtuu. Hän koskettelee itseään ja minua ja kun saan itseni hereille, pyydän häntä lopettamaan ja hän ei heti sitä lopeta, koska vaikuttaa kuvittelevan, että pidän siitä mitä hän tekee. Loppujen lopuksi saan hänet rauhoitettua ja lopettamaan.

Minua niin hävettää. En ole kertonut miehellenikään. Minä en tiedä kuinka kauan tuota jatkui, koska olin niin humalassa. En usko, että hän oli sisälläni. Olisin varmasti herännyt siihen.

Mutta hän kosketteli itseään ja minua.. Oisiko hän voinut saada esim. touhutippoja sisälleni tällä tavalla? Mitä jos lapsi ei olekaan miehelleni?

Pelottaa ja surettaa. Miksi sen miehen piti tehdä minulle niin.

No nyt on tietysti enää myöhästä kun maito on jo hyvän aikaa sit kaatunut, mutta miksi ihmeessä et tehnyt sillon asialle jotakin?! Sinua on käytetty hyväksi, sut on voitu ihan tosiaan raiskata, .. Voi kun olisit nyt hyvä ihminen tehnyt poliisille ilmotuksen!! Ei tuollaisia miehiä pidä päästää kuin koiraa veräjästä jatkamaan touhujaan.
Ääh.. Voimia nyt sulle, .. ei tuo nyt ihan pikkujuttu ole, hae keskusteluapua itsellesi, jos siitä olis sulle mitään hyötyä?

Periaatteessa ovis oli nyt 10 päivää sitten, josta toivottavasti raskaus on saanut alkunsa. Mutta koska en ole aivan täysin varma milloin se käytännössä sitten on, niin tämä 31 päivää sitten tapahtunut voisi periaatteessa olla myös, mutta todennäköisesti ei vaan liian myöhäinen ajankohta.. Siis minulla tuli menkat välissä ja ne alkoivat normaalisti, mutta loppuivat lyhyeen. Olemme kyllä yrittäneet mieheni kanssa myös siinä kuussa jo, eli koko ajan tässä on yritystä ollut. Raskaustestin tein vasta tänään, koska aloin huomaamaan samanlaisia oireita, kuin puoli vuotta sitten.

Tietääkö kukaan ketään oikeasti, joka olisi tullut raskaaksi sormettamalla? Löydän netistä kauhutarinoita, jossa asiantuntijat kertovat sen olevan mahdollista, mutta en yhtäkään, joka ihan oikeasti sanoisi tulleensa raskaaksi sillä tavalla? Eli onko se oikeasti vain teoreettinenmahdollisuus vai voinko minä olla se ensimmäinen esimerkki ja kun nämät asiantuntijat eivät ole edes varmoja siitä sisältävätkö touhutipat siittiöitä vai eivät. Äh.. Olisinpa mennyt poliisille, vaan ei se täällä mitään hyödytä. Mies olisi vain mennyt antamaan selkään ja meidän perhe olisi joutunut loppujen lopuksi maksumieheksi.

Kyllä tuossa on niiiin pieni todennäköisyys siihen, että tuo toinen mies tuolla toiminnallaan olisi sinut raskaaksi saanut. Ja varsinkin kun siitä on jo tuon verran aikaakin. Sinuna en stressaisi tuolla. Ja ultrassahan se viimeistään varmistuu. Jos raskausviikot pitävät paikkansa niin silloin se on miehesi lapsi varmasti.

Olen itselleni toistellut tänään, että se todellakin on niin epätodennäköistä, mutta kun on kyse näin suuresta asiasta, niin en mahda itselleni mitään.

Olen toisaalta niin iloinen! Toivottavasti tämä vauva on oikeassa paikassa :) Olen halunnut lasta jo niin pitkään, että abortti ei tule kuuloonkaan, sanovat ultrassa mitä sanovat.

yrtti pakko vielä kertoa sinullekin, että en ala siitä itseäni syyttämään, mitä se mies teki minulle. onneksi olen niin vahva, että tuollaiset kommentit ei aja siihen tilaan. ole varovainen mitä puhut ja kenelle. jollekin toiselle tuo kommenttisi saattaisi olla todella kova pala, ja mä tarkoitan, todella kova + että jos uskallat näitä yhtä viisaita ajatuksiasi jakaa myös tosielämässä, sinusta on hyvin vaikea pitää.

Siis toivottavasti ei. Ja keskeytettyä yhdyntää esimerkiksi olen käyttänyt muutamissa viimeisissä vakavissa suhteissa aktiivisesti, enkä ole siitä koskaan tullut raskaaksi. Tuntuis käsittämättömältä vääryydeltä, jos tuo mies ois nyt saanut räplättyä mut raskaaksi.

Yhteistyössä