raskaus asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamiska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamiska"

Vieras
Elikkäs kyselisin teiltä mitä mieltä olette kun sanoin viikko sitten neuvolassa neuvolantätille et olisiko mahdollista aikaistaa lääkärintutkimusta, koska minulla on ollut epämääräistä vuotoa(kokkareista,välillä vihertävää/kellertävää,pieniä tippoja vaaleanpunaista) Ei siis mielestäni mitenkään normaalia vai miten teillä muilla on ollut? No kuitenkin sain sen lääkäri ajan sitte kolmen viikon päähän siitä kun asiaa kysyin. hmph ihmeellistä minusta jos tulehdusta ja muuta niin eikös sen vain pitänyt olla tärkeää hoitaa ne pois :/ no tiedä häntä, mutta vaivaa odotella. onko teillä ollut epämääräisiä vuotoja ja onko syyt selvinneet? kiitos asiallisista vastauksista :)

mamiska 23+3

Meillä ainakaan lääkärin aikoja ei vain ole neuvolassa, joten kun minulle ilmaantui vaivaa johon tarvitsin mahd pian lääkärin apua, otin yhteyttä sairaalan äitiyspoliklinikalle, jossa sitten hoidontarpeeni ja kiireellisyys arvioitiin ja johon pääsin lääkärille jo kahden päivän päästä ;) Voisin siis suositella samaa sinulle :)

Vihertävä kuulostaa pahalta. Voisitko käydä vaikka päivystyksessä tuon vuodon takia? Ihan vaan varmuuden vuoksi. Mulla epäiltiin jotain tulehdusta loppu viikoilla, kun synnytys käynnisty aikaisemmin, kun piti. Kätilö oli huolissaan et pitää heti ilmottaa, jos on vihertävää vuotoa.

Ottaisin yhteyttä johonkin ihan muualle kun neuvolaan. Ehkei tuo ole mitään vakavaa, mutta kannattais silti näytillä käydä. Päivystys tai yksityinen. Kyllä mä olen saanut aina ajan samalle päivälle päivystyksenkin kautta, jos on ollu jotain huolestuttavaa. Ihan siis lääkärille, joka on kahtonut alapään samalla. ( mulla on siis ollut paljon supistuksia, ja niiden takia kävin aika ahkerasti päivystyksen kautta näytillä viikoilla ~ 16- 26 )

Yhteistyössä