Raskaudenkeskeytys ja jälkivuodon kesto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muppu

Vieras
Elikkä mulle tehtiin lääkkeellinen keskeytys 24.2, eli kohta viis viikkoa sitten. Vuoto oli ne pari ekaa päivää runsasta, mut niukkeni aika paljon. Nyt pari viimeistä viikkoa on ollut vaan sitä rusehtavaa vuotoa, välillä meni vuorokausikin ettei tullut yhtään mitään, mut sit taas jatkuukin. Hyytymää tulee aika paljon.

Nyt sit taas tää viikko on tullut isompaa hyytymää ja välillä ihan kirkasta vertakin, ei kuitenkaan kovin runsaasti. Menkkojenhan olisi ilmeisesti pitänyt alkaa jo? Aloitin heti keskeytyksestä seuraavana päivänä minipillerit, jotka aiemmin lopetti multa menkat kokonaan, voisko ne olla syynä tähän?

Alkaa huolestuttaa tää homma kun ei vaan ota loppuakseen :/ Musta tuntuu et jatkuva siteenkin pitäminen on alkanut ärsyttää tota alapäätä, mut minkäs teet ku tampooniakaan ei voi käyttää..

Mitään kipuja ei oo ollu koko aikana, paitsi tietty sinä päivänä ku tein keskeytyksen.

Jos sinne olis jotain jääny niin eikö vuodon kuuluis olla ihan veristä ja kipujakin ehkä?

Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Saiko ne pillerit aloittaa heti keskeytyksen jälkeen?

Mä olen itse kokenut lääkkeellisen tyhjennyksen keskeytyneen keskenmenon vuoksi, ja vuotoa kesti kolme viikkoa. Loppuajasta kyllä niukkaa ja rusehtavaa.

Ootko ollu yhteydessä lääkäriin? Sinuna kyllä soittaisin ja kysyisin, onko enää ihan normaalia. Jos vaikka jäänyt jotain kohtuun?

Yhteistyössä