raskaudenaikainen vuoto yhdynnän jälkeen ja muuta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaapeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaapeee

Vieras
Plussasin pariviikkoa sitten. Eilen yhdynnän jälkeen pyyhittäessä jäi paperiin pari kertaa hyvin haalean ruskeaa vuotoa. Mitä se on? Onko normaalia? Mitään kipuja ei ole ollut! Eikä tuon jälkeen vuotanutkaan.

Olen myös alkanut miettimään voisiko raskaus olla mahdollisesti jo oletettua pidemmällä, kun olen tuntenut potkuja ihan vatsan peitteiden läpi. Mieskin on nämä tuntenut. Voiko suolisto nytkäyttää mahaa tuolla lailla? :D Mulla on menkat kuitenkin tullut, mutta pari kuukautta ne oli lyhyemmät kuin normaalisti ennen kuin jäi kokonaan pois ennen tuota plussaa. Sain myös onnittelut raskaudesta ihmiseltä, jota en tunne vaikka eihän tuon vielä pitäs näkyä!
Soittelen huomenna lääkärille ja tiedustelen asiaa. Olisi kiva kuulla kuitenkin kommentteja molempiin aiheisiin. :)

Ensinnäkin vuodosta, se voi olla normaalia tai sitten ei. Ennen seuraavaa yhdyntää juttelisin lääkärin kanssa.

Potkut- ilmakuplat.. Suoliston kuplimiset tuntuu välillä erehdyttävästi vauvan liikkeiltä. Ja jos sun raskaus olis vaikka rv 13 tienoilla, ei liikkeet silti tuntuis vatsan päältä.

Se on mahdollista että kuukautiset tulee raskausaikana, joko normaaleina tai lyhyempinä/niukempina kuin tavallisesti. Minulla itselläni tuli yhden lapsen odotusaikana yhdet lähes normaalit menkat ja toiset melko niukat.

Yhteistyössä