Raskaudenaikainen itkuherkkyys jäänyt päälle, synnytyksestä jo 8kk.

  • Viestiketjun aloittaja "itkupilli"
  • Ensimmäinen viesti
"itkupilli"
Ja yhä vaan itkettää kaikki tyhmät jutut. Kadulla vastaantuleva mummo tai koiranpentu. Tv-ohjelmassa sairas heppa ja vauvan syntymä. Siis melkein kaikki ja joskus ilman mitään ärsykettäkään tulee tippa linssiin. Onko tää ihan normaalia??
 
"Kuutäplä"
Jaa, en osaa sanoa, onko sinun kohdallasi normaalia, mutta itse olen niin herkkä, että tuo on mulle ihan normaalitila - sanoisin, että valitettavasti. Ihan nolottaa, kun niin helposti herkistyn kyyneliin saakka.
 
Fleur de la Cour
Toisissa asioissa sama herkkyys jää päälle naiselle ikuisiksi ajoiksi. Mun synnytyksestä kohta 11 vuotta, mutta edelleen lapsiin liittyvä julmuus tai kurjuus saa mut hyvin herkäksi.
 
"Hmmmmmm"
Mä oon aina ollu todella herkkä. Raskausaikana toi herkkyys korostu viä entisestään ja itkin kaikesta koskettavasta, mies jos sano jotain kaunista, telkkari ohjelmissa jos näin vavan syntymän jne. Synnytyksestä piakkoin 9kk ja oon paljon herkempi mitä olin ennen raskautta. Eli mulle ainakin ihan normaalia ja en kyl häpee sitä millään tavalla :). Tuo ihmiseen tietynlaista syvyyttä ja aitoutta.
 

Yhteistyössä