Raskauden yritys ja alkoholi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jude"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jude"

Vieras
Mitä on arvon raati täällä mieltä?

Meillä on siis yritys päällä, tjot -periaatteella eli en seuraa nippailuja ja muuta, oletetun oviksen ajankohdan oleten olleen alkuviikosta. Kuukautisia odotan ensi viikon loppuun.

Nyt olisi reissua tiedossa viikonloppuna, laivaa, ravintola-iltaa yms, joten alkoholi kuuluu mukaan pakettiin.

Mä ajattelin ottaa ihan ilman huonoa omaatuntoa, mutta kaverini joka tietää yrityksestä järkyttyi ja hieman pahaan sävyyn totesi, että ei tarvitse lapsia tehdä jos ei pysty elämään terveellisesti.

Että näin.

Meillä on sama situation eli yritellään. Samaan viikonloppuun seur. oviksen kanssa osuu juhlat, joissa otetaan jonkin verran juomaa pitkän kaavan illallisella. Siittä viikon kuluttua onkin oikeen bileet tiedossa - aion silloinkin ottaa ihan kuten normaalisti. Näin teen siihen saakka kunnes mekat ekan kerran jää tulematta ja sen jälkeen raskaustesti sanoo PLUS.

[QUOTE="Jude";23115641]Mitä on arvon raati täällä mieltä?

Meillä on siis yritys päällä, tjot -periaatteella eli en seuraa nippailuja ja muuta, oletetun oviksen ajankohdan oleten olleen alkuviikosta. Kuukautisia odotan ensi viikon loppuun.

Nyt olisi reissua tiedossa viikonloppuna, laivaa, ravintola-iltaa yms, joten alkoholi kuuluu mukaan pakettiin.

Mä ajattelin ottaa ihan ilman huonoa omaatuntoa, mutta kaverini joka tietää yrityksestä järkyttyi ja hieman pahaan sävyyn totesi, että ei tarvitse lapsia tehdä jos ei pysty elämään terveellisesti.

Että näin.[/QUOTE]

Mä ottaisin ja otin. Ihan sekin takia, koska en halunnut stressata raskautumisesta. En siis halunnut ennen raskautta muuttaa elämääni erilaiseksi, vaikka oli itsestäänselvää, että raskaana en joisi ja imettäessäkin juominen olisi tosi harvinaista (imetin siis yli vuoden).

Siihen, että muut ihmiset on eri mieltä raskauden yrityksestä, raskaana olosta, imetyksistä, kiinteistä, lasten kasvatuksesta jne on hyvä tottua, meitä on niin moneen junaan :)

No samaa ajattelin, että aika rankkaa tulee olemaan jos oletetusta oviksesta kuukautisiin asti 'joutuu' elämään niinkuin olisi raskaana, varsinkin jos raskautuminen kestää...

Että hyvällä omalla tunnolla vaan, koska tälläisiä tilanteita ei kovin usein mulla edes tule vastaan :)

Kiitoksia vastanneille ja oikein hyvät viikonloput!! :)

Yhteistyössä