raskauden keskeytys lääkkeillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
eli minulla nyt ilm. rv 5 menossa. huomenna olen menossa yksityiselle gynelle tarkistamaan että onko yleensä edes kohdunsisäinen raskaus, kun minulla on ollut jo 2 kohdunulkoista raskautta. pillereitä söin ja silti tein positiivisen testin. olen syönyt sellaisia lääkkeitä jotka aiheuttaa sikiövaurioita joten siksi haluan keskeytyksen. eli kysyisin onko jollain kokemusta tuosta lääkkeellisestä keskeytyksestä? ja kun menen huomenna tuonne gynelle, niin voiko asian saada jo siellä etenemään, vai pitääkö mennä omaan terveyskeskukseen vai miten? ja joutuuko olemaan sitten sairaalassa vai otetaanko ne lääkkeet kotona?kiitos kaikille jotka vastaatte!

Minulla tehtiin keskeytys lääkkeillä viikolla 6 (+1) sydämen syke pitää näkyä, että voidaan alkaa keskeyttämään. Itse menin oman tk:n kautta ja sieltä lähete oyssiin jossa kävin poliklinikka käynnin.. .siellä siis todettiin raskaus... kuulemma heidän laitteillaan juuri ja juuri noihin aikoihin löytyy syke ja voidaan aloittaa keskeytys. Odottelin hetken aikaa, tuli hoitaja joka antoi ensimmäisen lääkkeen, otin sen siellä ja parin päivän päästä kotona seuraava joka aloitti vuodot. Yhden buranan nappasin ja sillä oli kivut kurissa. Sitten vuotoa oli seuraavat kolmisen viikkoa. Pari ekaa päivää kunnon vuotoo ja sitten sellasta pikkutiputtelua.

Minulla tehtiin keskeytys lääkkeillä viikolla 6 (+1) sydämen syke pitää näkyä, että voidaan alkaa keskeyttämään. Itse menin oman tk:n kautta ja sieltä lähete oyssiin jossa kävin poliklinikka käynnin.. .siellä siis todettiin raskaus... kuulemma heidän laitteillaan juuri ja juuri noihin aikoihin löytyy syke ja voidaan aloittaa keskeytys. Odottelin hetken aikaa, tuli hoitaja joka antoi ensimmäisen lääkkeen, otin sen siellä ja parin päivän päästä kotona seuraava joka aloitti vuodot. Yhden buranan nappasin ja sillä oli kivut kurissa. Sitten vuotoa oli seuraavat kolmisen viikkoa. Pari ekaa päivää kunnon vuotoo ja sitten sellasta pikkutiputtelua.

miksi se sydämen syke pitää näkyä ensin? kuinka nopeasti pääsit tuohon keskeytykseen?

[QUOTE="apua";23246934]miksi se sydämen syke pitää näkyä ensin? kuinka nopeasti pääsit tuohon keskeytykseen?[/QUOTE]

Että voidaan todeta raskauden edes alkaneen... pääsis ihan viikon sisällä testin tekemisestä... kun vaadin asiaa tarpeeksi ponnekkaasti :)

Yhteistyössä