Raskauden aikainen tumma viiva mahassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aaaaaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aaaaaa"

Vieras
Teille joille on tullut tuo tumma viiva mahaan niin millon se on teillä lähtenyt pois?

Vaikka tämäkin taitaa olla ihan yksilöllistä.

En vaa itse henkilökohtasesti tykkää kyseisestä viivasta.. Ja kun se ulottuu ylhäältä aivan alas. Muutenkin on vatsa kauheen tumma, näyttää likaselta koko aika :D

[QUOTE="hop";26740615]Olisiko ollut vajaan kuukauden synnytyksen jälkeen siinä vielä..? Lähti pesussa :D[/QUOTE]

pöh, mulla on vielä kahden kuukaudenkin jälkeen ihan yhtä tummana ja yhtä tiukassa. Vaikka sitä aina yrittää kuurata pois suihkussa :D

[QUOTE="vieras";26740622]Viiva näkyi himmenevänä puolisen vuotta synnytyksen jälkeen.[/QUOTE]

:O ! aijaa.. no onneksi tulee kohta talvi niin ei harmita niin paljoo- jos ens kesänä olis siinä kunnossa että viitsii esitellä :)

Mulla se tais lähtee vasta reilusti puolen vuoden jälkeen. En nyt tarkalleen muista, mutta nyt synnytyksestä vuosi aikaa eikä siitä oo enää jälkeekään. Että oo huoleti kyllä se siitä vielä häviää.

Mulla meni esikoisen jäljiltä jotain n. 9kk kunnes oli aika lailla hävinnyt. Viiva olikin kyllä tosi tumma ja ylsi tissivakoon asti. Ei se viiva kyllä häirinnyt läheskään siinä määrin kuin mahaan raskausaikana ilmestynyt tumma karvoitus (lue: turkki), joka kyllä onneksi lähti vähän linea negraa nopeammin...

Muoks: ainiin, mulla ei toisessa raskaudessa ollut viivaa, vaikka ekassa oli ollut noinkin voimakas! Ja molemmat olivat poikia...

Viimeksi muokattu:
Mulla ei ehtiny hävitä ollenkaannkun aloin jo odottaa toista. Ja raskauksien välissä oli puolitoista vuotta. Uudessa raskaudessa tummeninja on vielä paikallaan, synnytyksestä 3 kk...

Lapsi on nyt puolen vuoden ikäinen ja viiva vielä hyvin näkyvissä, tosin huomattavasti himmeämpänä ja lyhyempänä kuin "tuoreena". Mua ei haittaisi vaikka jäisi näkyviinkin, on mielestäni mukava muisto. Ennen kuin viiva tuli näkyviin, arvuuttelin että tuleekohan minulle sellainen. Ja kun alkoi tulla, seurasin sen pituuskasvua ja tummenemista mielenkiinnolla. Napakin meni ihan mustaksi, on kyllä jo ihan vaalea nyt.

[QUOTE="Nella";26740788]Mulla on olut kahdessa ekassa ja ovat tyttöjä. Nyt kolmannessa raskaudessa ei ainakaan vielä ole rv 20.... Ei tietoa vielä sukupuolesta....[/QUOTE]

Mulla ekassa ei ollut ja tokassa oli. Muutenkin toka raskaus sujui oireiltaan ihan eri tavalla kuin eka, mutta kumpikin lapsi oli poika.

Yhteistyössä