Raskasta selitellä kaupassa miksi ostaa vauvalle äidinmaidonkorviketta

24.11.2014
20
0
1
Aina aloittaa alusta, että tarkoitus oli täysimettää mutta vauva ei saanut otetta mihin ehkä vaikutti matalat rinnanpäät jne. Ja imettäisin jos voisin ja että en tuomitse äitejä jotka eivät olosuhteiden pakosta valitse korviketta vaan vapaaehtoisesti. En tuomitse, vaikka en ymmärrä. Tärkein on se, että vauva saa ravintoa, kasvaa ja voi hyvin. Korvikeet on se toisiksi paras vaihtoehto.Voisin painaa paidan: Osittaisimettäjä olosuhteiden pakosta tai Maidontuotannossani eikä äidinrakkaudessani ole mitään vikaa, vauvan taival maitoimurina on ollut vain kivikkoinen. Raskasta selitellä muille asiakkaille, mutta vielä raskaampaa kassaneiidillle joka kyllä varmasti arvaa että korvikkeet tulee omaan käytöön eikä kaverin. :'(

Toivottavasti tämä oli vain typerä provo koska toivon ettei kukaan ole noin tyhmä kuin ap. Itsekin ostin vauvalle korviketta kaupasta enkä selittänyt kenellekään yhtään mitään.

Pistä mies ostamaan. Ihmiset tulkitsevat, että isi hoitaa vauveliinia aktiivisesti, kun ostaa korvikkeet ja kaikki ja voi kuinka ihkupöhkö söötti täydellinen isuliini, kun ihan vauvaa hoitaa ja ruokkii ja voihan söpöys liips lääps vallan ihunaa!

Jaksamista! Ihmiset on törkeitä. Nuorin oli lääkitykseni takia korvikkeella ja täysin tuntemattomat äidit kommentoivat asiaa, kun syötin lastani kaupungilla. Saatettiin sanoa minun kuullen, että "kyllä niitä on laiskoja, kun ei viitsi edes imettää"

Alkuperäinen kirjoittaja äetee;30589651:
Jaksamista! Ihmiset on törkeitä. Nuorin oli lääkitykseni takia korvikkeella ja täysin tuntemattomat äidit kommentoivat asiaa, kun syötin lastani kaupungilla. Saatettiin sanoa minun kuullen, että "kyllä niitä on laiskoja, kun ei viitsi edes imettää"

Mulla meni hermo anoppiin ku kyläillessään aina kyseli että millos vauva saa tissiä. Imetyksen epäonnistuminen ahdisti itseäkin, kun maito vain loppui. Imetys tuntuu henkilökohtaiselta asialta ja se on äärimmäisen typerää mennä kenenkään kommentoimaan sitä.

Meillä ei poika yksinkertaisesti osannut imeä tissiä ja sain jo synnärillä tissiraivareita, kun oli raukka niin nälissään. Mulla on myös hyvin matalat rinnanpäät, ei ihmekään, ettei noista mitään otetta saa.

Pumppasin maitoa kolme kuukautta, ja arvatkaa kaduttaako? Käytin päivittäin yli kuusi tuntia pumppaamiseen ja pullojen ja pumpun pesuun ja keittämiseen, enkä ehtinyt nauttia vauvastani ollenkaan. Pumpatahan piti alle kolmen tunnin välein, ettei maidon tulo lakkaisi. Nyt olen raskaana taas, ja jos ei imetys onnistu, niin olen luvannut itselleni, että kuukautta enempää en pumppaa. Toivottavasti tissimaidosta oli pojalleni hyötyä.

Mä kellekään mitään selittele. Kun tisseistä ei mitään tuu ja lapsi on jollain ruokittava niin eipä siinä muuta vaihdoehdoiksi jää kuin korvike. Nälässäkö se lapsi täytyisi pitää ja toivoa että pyhällä hengellä kasvaa?

Yhteistyössä