Raskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuorinainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nuorinainen"

Vieras
Minulla on ollut erilaisia oireita jo muutaman viikon esim. muljahtelua vatsassa, huono vointisuutta, vessassa pitää käydä joka välissä, selkäkipuja jne. Menkat on tullu ajallaan mutta ne on ollut lähes olemattomat. Lääkärissäkin kävin ja sieltä sanottiin, että olet aika varmasti raskaana, kotona tehtävä testi näytti kuitenkin negaa. Onko teille käynyt niin että testi on nega mutta olettekin olleet raskaana?

[QUOTE="abc123";30762310]Älä huolestu, se on mahdollista ainoastaan jos olet harrastanut perinteistä kikkeli+pimppi seksiä. Ei muuten.
=Kääntäen eli jos olet niin on mahdollista.[/QUOTE]

Olen kyllä

Meedio tässä hei. Kyllä näkyy kaksoset olevan tulossa, onnittelut!

En usko, että kukaan täällä tietää asiasta sen paremmin kuin tekemäsi raskaustesti. Jos vielä epäilyttää, tee toinen testi ja/tai mene terveyskeskukselle testattavaksi. Miksi lääkäri ei testannut, kun kävit? Kuulostaa kummalliselta, harvemmin tulee itse käytyä oireita selittämässä ja saatua vastaus tyyliin "joo on se aika varmaan flunssa" ilman mitään testejä.

[QUOTE="ellen";30762342]Meedio tässä hei. Kyllä näkyy kaksoset olevan tulossa, onnittelut!

En usko, että kukaan täällä tietää asiasta sen paremmin kuin tekemäsi raskaustesti. Jos vielä epäilyttää, tee toinen testi ja/tai mene terveyskeskukselle testattavaksi. Miksi lääkäri ei testannut, kun kävit? Kuulostaa kummalliselta, harvemmin tulee itse käytyä oireita selittämässä ja saatua vastaus tyyliin "joo on se aika varmaan flunssa" ilman mitään testejä.[/QUOTE]

Kiitos vastauksesta! Lääkäri kyllä kysyi että teetko testin itse kotona vai tehdäänkö terveyskeskuksessa. Päätin tehdä kotona koska minun ei pitäisi olla raskaana -> syön pillereitä.

[QUOTE="nuorinainen";30762347]Kiitos vastauksesta! Lääkäri kyllä kysyi että teetko testin itse kotona vai tehdäänkö terveyskeskuksessa. Päätin tehdä kotona koska minun ei pitäisi olla raskaana -> syön pillereitä.[/QUOTE]

Milläs noitatohtorilla oletkaan käynyt? Kukaan tervejärkinen lääkäri ei sano pillereitä syövälle jolla on juuri menkat ollut, eikä raskaustestiä ole tehty, että olet todennäköisesti raskaana.

[QUOTE="nuorinainen";30762347]Kiitos vastauksesta! Lääkäri kyllä kysyi että teetko testin itse kotona vai tehdäänkö terveyskeskuksessa. Päätin tehdä kotona koska minun ei pitäisi olla raskaana -> syön pillereitä.[/QUOTE]

Kummalta kuulostaa, mutta mikäli sinua vielä testin jälkeenkin epäilyttää, niin mikä estää hakemasta uutta testiä tai kipittämästä sinne terveyskeskukselle?

Milläs noitatohtorilla oletkaan käynyt? Kukaan tervejärkinen lääkäri ei sano pillereitä syövälle jolla on juuri menkat ollut, eikä raskaustestiä ole tehty, että olet todennäköisesti raskaana.

Ihan terveyskeskuksen lääkärillä. Samaa ihmettelen kyllä itsekkin ja kun testi näytti negaa ja oireet vaan jatkuu niin pakko kai minulla on joku olla. Epäilen kyllä suuresti tuota raskauden mahdollisuutta ...

[QUOTE="nuorinainen";30762358]Ihan terveyskeskuksen lääkärillä. Samaa ihmettelen kyllä itsekkin ja kun testi näytti negaa ja oireet vaan jatkuu niin pakko kai minulla on joku olla. Epäilen kyllä suuresti tuota raskauden mahdollisuutta ...[/QUOTE]

:kiss: kulta pieni :hug: Yleensä minun neuvoista maksetaan paljon, mutta nyt voin tehdä ihan hyvää hyvyyttäni poikkeuksen sinun kohdallasi.

Mene terveyskeskukseen, ja pyydä veritesti. Katsos pissasta voi joillakin naisilla kestää tavallista kauemmin saada luotettava tulos näillä kotitesteillä. Mutta kun menet terveyskeskukseen ja koe tehdään verestä, niin se on satavarma tulos.

Eikö olekin helppoa, kun osaa? No, joka tapauksessa minun neuvoni oli nyt sinulle ilmainen. :D

Käy ostamassa lähimmästä isommasta kaupasta tai apteekista raskaustesti ja tee se! Itselläni meni yli viikko ennenkuin raskaus näkyi testissä ja minulla menkat oli myöhässä. Uutta testiä siis vain tekemään.

[QUOTE="nuorinainen";30764814]Up[/QUOTE]

Oletko ihan tosi näin jumalattoman tyhmä? Miksi uppailet keskustelua, josta et tule saamaan minkäännäköistä vastausta ongelmaasi?

Ymmärrähän nyt tyttö kulta, ettei kukaan monitorin toisella puolella istuva voi tietää sukupuolielintesi sielunelämästä yhtään mitään. Mene lääkäriin tekemään testi jos haluat vastauksia.

Yhteistyössä