Raskaanako ? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja App
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

App

Vieras
Meillä on toiveissa vauva ja nyt on alkanut epäilyjä heräämään että oisin raskaana.
Raskausoireita on mutta en uskalla tehdä testiä koska olen 3 kertaa aijemmin ollut raskaana enkä ole koskaan saanut positiivista testiä. :( Kaksi meni kesken niistä. Eli nyt ollaan 3 vuotta yritetty.
Odotanko vaan maanantaihin jotta pääsen verikokeisiin vai teenkö testin silläkin uhalla että petyn pahasti taas kerran...? :(

teet jos teet tia odotat :) mä oon ehkä raskaana ihan yrittämättä huomiseen aamun yritän jaksaa odottaa testin tekemistä... jännittää! tee testi jos kuukautisia ei ala näkymään kyll äsillo pitäis testin näyttää vaikka kaikille ei tietty näytä

mä testailin pregcheck liuskatesteillä kesällä kun tulin raskaaksi. clearbluen digitaalinen on ainakin tosi varma, joskin myös kalliimpi. ja apteekin omat myös on harvoin pielessä.

Silloin kun sain ensimmäisen lapsen ja testailin niin ei tullut plussaa :D menin neuvolaan ja viikkoja oli jo 7+

Nämä 2 tämän vuotista jotka menivät kesken niin toinen meni 10+ ja toinen 6+ en kummastakaan saanut plussaa. 10+ sain tosi tosi tosi haaleen mitä ei voinut ees sanoa plussaksi lähinnä viivanpaikaksi...

Itsellä alkoi menkat 10 pv liian aikaisin eli 18.5.-23.5. Oletettu aika oli 27.5.-1.6. ja yleensä menkkani ovat aikas säännölliset. 6päivää aina kerrallaan alussa hieman runsaanpaa vuotoa. Menkkakivut myös kestivät pidempään tällä kertaa. Ovulaationi oli joskus 3.-5.6 luulisin eli viikko sitten. Ja nännien arkuus alkoi silloin. Pientä huonovointisuutta on ollut, kerran olen oksentanut suuhunikin yht'äkkiä. Alavatsassa on ollut pientä kipua hetken ovulaation jälkeen. Rinnat eivät ole olleet kipeät, mutta nännit kyllä. En yritä tulla raskaaksi, mutta emme kyllä käytä kondomia enkä minä pillereitä. Luotamme siihen että poikaystäväni reagoi oikealla hetkellä. Voinko olla raskaana? ):

Nimimerkille A P U A: Ihan väärin toimitte, jos luotatte siihen että mies reagoi oikealla hetkellä! Se ei ole mikään ehkäisykeino!

Välillä niin pistää vihaksi, kun jotkut (kuten minä) voivat tulla raskaaksi vain lapsettomuushoitojen avustuksella, tai useiden vuosien yrityksen jälkeen.. Sitten taas toiset hankkiutuvat ja tulevat raskaaksi vasten tahtoaan hain oman huolimsttomuutensa ja välinpitämättömyyden vuoksi, ja tekevät abortteja.

Jos ette lasta vielä halua, niin ehkäisy käyttöön!

Hei!
Olen siis nuori naisenalku. Raskaus on kyllä toivottua. Edelliset menkkani alkoivat 10 päivää liian aikaisin ja menkkani ovat säännölliset. Aina kuusi päivää kerrallaan ja vuoto runsaampaa ekan päivän ja sit niukkaa. Menkkakipuja mulla ei ole koskaan ennen ollut. Mutta viimeksi oli. Ovulaationi jälkeen ja vähän ennen jo minulle on tullut raskausoireita, pahoinvointia, nännit kipeänä jne. Nyt 13.6. Perjantai minulla alkoi taas menkat! Melkein 2viikkoa ajoissa. Ekan päivän vuoto oli vain ruskeaa, mutta nyt seassa on ollut myös kirkkaan punaista verta. Alavatsaan on sattunut todella paljon, on pyörryttänyt, oksettanut ja ruumiinlämpö on välillä alhaisempi, kuin normaali. Olen kuullut, että menkat voivat olla myös alkuraskauden aikana.Pelkään keskenmenoa, koska lapsi on toivottu. Oisikohan se kuitenkin mahdollista? Vai onko tämä ehkä tuulimunaraskaus? Onko kellään minkäänlaista saman tyyppistä kokemusta? Tiedän että tulen pettymään jos testi näyttää negatiivista):

Yhteistyössä