M
Maria
Vieras
Testi näyttää negaa, menkat myöhässä viikon, vatsaa juilii, ripuloin yhden päivän ilman mitään syytä, eilen oli heikohko olo. Mistä kyse? Voiko testit todella niin selkeästi valehdella? Rinnat eivät ole arat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Tää ei muuten ole minä![]()
Minäki kyllä eilen taas testasin, muttei tullu ensimäistäkään viivaa. Taisi olla viallinen testi. |O Yöllä ja tänään on tullu tosi haalean punaista vuotoa pikkusen. Ihan ihmeellistä. Mullon hemoglobiini nyt yli 120 niin luulis, että ois kunnolla tummaa jos nyt alkaiski menkat. Nyt kp 79...No ootellaan ja katellaan tartteeko tässä joku päivä vielä testailla..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No mulla oli menkat viikon myöhässä ja tein kaksi testiä.Molemmat negaa.Vajaan viikon päästä tein uuden testin ja sepäs olikin plussa.
Alkuperäinen kirjoittaja suklaa:Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Tää ei muuten ole minä![]()
Minäki kyllä eilen taas testasin, muttei tullu ensimäistäkään viivaa. Taisi olla viallinen testi. |O Yöllä ja tänään on tullu tosi haalean punaista vuotoa pikkusen. Ihan ihmeellistä. Mullon hemoglobiini nyt yli 120 niin luulis, että ois kunnolla tummaa jos nyt alkaiski menkat. Nyt kp 79...No ootellaan ja katellaan tartteeko tässä joku päivä vielä testailla..
MITÄH!!!!!
sunhan piti erota, kun on niin kamala ukko!
siis ei oo totta, eikun vauvoja vaan paskaan suhteeseen ja lisää sit erolapsia.... mutta kyllä vielä seksi ukon kans maistuu! jestas.
Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:Jos ovulaatio on ollutkin myöhemmin eikä kierron puolessa välissä, niin sillon alkaa tietysti myös myöhemmin muodostua raskaushormonia.
Sama vika muuten mullakin, taitaa olla hormonit sekasi. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös th-opiskelija tiedäkään, että monta vuotta on jo hoksattu ettei ovulaatio ole välttämättä kaksi viikkoa ennen menkkojen alkamista. Olikohan se tavallinen aikaväli 12-16vrk, joka on normaali oviksesta menkkoihin. Eli menkat ei ala 14vrk oviksen jälkeen vaan 12-16vrk sen jälkeen. Minulla esim. ovis aina kp 10-12/28.