Raskaanako, ehkäisystä huolimatta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Elikkä tilanne tämä: Menkat myöhässä melkein viikon, menkkamaista kipua ollut vatsassa parina päivänä. Lauantaina olin varma että menkat alkaa, mutta loppujen lopuksi verta tuli vain noin teelusikallinen. Ollaan miehen kanssa käytetty kondoomia, eikä kertaakaan ole jäänyt pois. Meillä on jo kaksi lasta 3v ja 8kk. Varmaan pitäisi se raskaustesti ostaa ja tehdä. Olisi kiva kuulla onko kellään muulla kokemuksia, että ehkäsy olisi pettänyt.
Hassuinta on se, että ollaan miehen kanssa päätetty että lapsemme ovat nyt tässä, mutta jotenkin sitä toivoo että vahinko olisi käynyt.Eikä mieskään nyt niiin kauhuissaan ole...

Jep. mulla kans menkat yli kaks viikkoa myöhässä, alamahaa särkeny varsinkin iltaisin jo reilun viikon! koko ajan odottelen et mankat alkaa... alamahakin on turvoksissa. Eilen kävin testin tekee tk:ssa ja nega se oli ollu. tiedä sitte mikä helkkari on hätänä...

Mulla on nyt 8pv myöhässä ja ihan oireet kanssa, mutta kun en ole vuoteen seksiä "harrastanut" niin sanoisin että lähes mahdotonta ;)
Tosin jotkut sanoo et näin on käyny ennenkin

Yhteistyössä