utelias
löytyylö semmosia miehiä vielä maailmasta ketä kiihottaa raskaana olevat naiset? kuinka vanhoja?
no minulla ainakin oli ihme " kiima" kun vaimo oli raskaana. mieli teki melkein koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:löytyylö semmosia miehiä vielä maailmasta ketä kiihottaa raskaana olevat naiset? kuinka vanhoja?
Raskaana oleva nainen on tosi intohimoinen ja erittäin kiihottavaa. Jos vaan saisin.... Olen 45Alkuperäinen kirjoittaja utelias:löytyylö semmosia miehiä vielä maailmasta ketä kiihottaa raskaana olevat naiset? kuinka vanhoja?
Onko nähnyt sinut alasti, kun odotit?Tiedän yhden, mutta nimeä en kerro. Appiukkoni, käy aika kuumana pyöreään masuuni ja turvonneisiin rintoihini
Pojan vaimo oli raskaana, olin vapaalla kulki bikinit päällä istuin sohvalla nauroi mitä katsot sanoin sun vatsaa nauroi ei se vielä iso ole vaan kohta on. Sanoin istu syliin voin tunnustella, nauroi ja istui tunnustelin pitkin vatsaa, kosketin vähän rintaa ei hypännyt ylös laskin olkaimet silloin nousi vähän vedin takasin istu nyt reilusti hieroin kuiskas olet rohkea Sanna huokaili jo kunnollla työnsin kuminauhan alle sormia Sanna levitti haaroja tunsin liukkaan pillun kuiskas haluttaa koko ajan sen jälkeen nain Sanaa enemmän kuin vaimoa sanoin Sannalle et sinä kulu. kun oltiin kahden kulki hameessa ilman housuja että voin panna missä vain kun oli oikein halukas pyyhki pöytää niin että paljas pillu näkyi tiesi että tulen onse raskaana oleva haluttava ei sille voi mitäänlöytyylö semmosia miehiä vielä maailmasta ketä kiihottaa raskaana olevat naiset? kuinka vanhoja?
Ai niin, innostuin niin etten vastannut toiseen kysymykseesi! 54 v ja kahden lapsen isänä vaimoni kanssa raskausajoistaan aikanaan nauttinut.Täällä ainakin on yksi. Raskaana oleva nainen on kukkea ja naisellisuus huipussaan.
Eräs hyvä tuttu tuli raskaaksi tekivät sen miehensä kanssa yhteisymmärryksessä kun tiesivät miesa saa ainakin puolenvuoden komennuksen. Tapasin naisen usein oiin jo vähän varamiehenä tai apumiehenä.löytyylö semmosia miehiä vielä maailmasta ketä kiihottaa raskaana olevat naiset? kuinka vanhoja?
Jestas sentään – tietääkö poikasi tästä tänäkään päivänä?Pojan vaimo oli raskaana, olin vapaalla kulki bikinit päällä istuin sohvalla nauroi mitä katsot sanoin sun vatsaa nauroi ei se vielä iso ole vaan kohta on. Sanoin istu syliin voin tunnustella, nauroi ja istui tunnustelin pitkin vatsaa, kosketin vähän rintaa ei hypännyt ylös laskin olkaimet silloin nousi vähän vedin takasin istu nyt reilusti hieroin kuiskas olet rohkea Sanna huokaili jo kunnollla työnsin kuminauhan alle sormia Sanna levitti haaroja tunsin liukkaan pillun kuiskas haluttaa koko ajan sen jälkeen nain Sanaa enemmän kuin vaimoa sanoin Sannalle et sinä kulu. kun oltiin kahden kulki hameessa ilman housuja että voin panna missä vain kun oli oikein halukas pyyhki pöytää niin että paljas pillu näkyi tiesi että tulen onse raskaana oleva haluttava ei sille voi mitään