Raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nikita

Vieras
Ollaan oltu ilman ehkäisyä toukokuusta lähtien ja nyt viimeiset kuukautiset olleet elokuussa ja tänään tein testin ja näytti negaa..Omituista.Olo on kuitenkin aivan,kuin olisin raskaana..Voiko testi näyttää väärin?Vai kuvittelenko nämä oireet?

Mun mielestä ainaki testit voi näyttää väärin. Tuskinpa kuvittelet jos normaalisti menkat on tullu ihan säännöllisesti:) Ois se melko outoo jos menkat tosta vaan ois kuukauden pois eikä ehkäisyä oo käyttäny. Mut se voi olla myös yksilökohtasta..Me kans yritetty toukokuusta...piän peukkuja sulle!!:)

Joillakin testit voi näyttää negaa vaikka oiskin raskaana, mutta verikoe onkin plussaa. Varaa aika neuvolasta tai terv.Keskuksesta verikoetta varten niin saat tietää.

mutta kuukautiset saattavat hyvinkin mennä sekaisin kun pillerit jäättää pois. Itselläni olivat poissa melkein 3kk ja sitten vasta tulivat. Hyvää tässä on se, että e-pillerien vaikutus poistuu hyvin elimistöstä jos kuukautiset menevät hieman ""sekaisin"" jos taas kierto pysyy samanlaisena kuin pillereitä syödessä on hormoonien elimistöstä poistuminen hitaampaa. Että hyvä merkki jokatapaukssa :)
Minä tulin raskaaksi heti ensimmäisten kuukautisten jälkeen!

"" mutta..."" Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn että mistä tiedät tuon että hyvä merkki on se jos kierto menee sekaisin pillereiden jälkeen. Jos ei kuukautisia kuulu ei tapahdu myöskään ovulaatiota. En ymmärrä, onko kenties lääkäri sanonut noin vai kuka.
Ja alkuperäisen kannattaa mennä lääkäriin vaan, kyllä siellä selviää mikä on ja voit mahdollisesti saada apua kiertoihisi.

Luulet että kuvittelet. Näin minullakin monta kertaa, raskautta haluaa tai pelkää niin että oireet ovat lähestulkoon samat kuin että jos olisi raskaana.

Itse olen tässä kierrossa jo parit negat tsekannut.

Toki häivähdys mahdollisuus on että olisitkin raskaana, mutta näin tapahtuu hyvin harvoissa tapauksissa.

""Hyvää tässä on se, että e-pillerien vaikutus poistuu hyvin elimistöstä jos kuukautiset menevät hieman ""sekaisin"" jos taas kierto pysyy samanlaisena kuin pillereitä syödessä on hormoonien elimistöstä poistuminen hitaampaa.""

Miten minä jostain luin, että pillerit poistuvat elimistössä parin päivän jälkeen pissan mukana..? Jääkö silti vielä jotain elimistöön kummittelemaan??

Yhteistyössä