Hei, en löytänyt sellasita ketjua jossa olis odottajia.
Laitan siis uuden ketjun.
Tarkoitus olis kai vaan höpötellä niitä näitä raskauteen liittyvistä asioista.
Niskapoimu ultrasta, rakenne ultrasta, neuvola käynneistä jne..
Mulla itsellä on laskettu aika syyskuun 22. 2013 ja kuudes lapsi tulossa. Olen 35 vuotias ja tämä nuorin on eri isän kanssa kun 5 vanhempaa.
Aluks vähän pelotti, tai oikeastaan vieläkin tulee hetkiä kun miettii että mitenköhän sitä jaksaa yövalvomiset, mutta kai se on ihan luonnollista että miettii tollasia.
Kun aloin odottaa tota viidettä, vanhimmat lapset oli häpeissään että miks meillä pitää olla niin paljon lapsia, mutta jostain syystä koko konkkaronkka on innoissaan tästä uudesta tulokkaasta
Onko teillä muilla ennestään lapsia? Jos on niin montako? Miten he on suhtautuneet? Entä lähipiiri?
Mulle on ainoat negatiiviset kommentit tulleet vanhempien lasten isältä.
Läheiset ystävät on kai vielä enemmän innoissaan kuin minä itse
Jahas, toivottavasti ketju saa paljon vastauksia ja keskustelua.
Laitan siis uuden ketjun.
Tarkoitus olis kai vaan höpötellä niitä näitä raskauteen liittyvistä asioista.
Niskapoimu ultrasta, rakenne ultrasta, neuvola käynneistä jne..
Mulla itsellä on laskettu aika syyskuun 22. 2013 ja kuudes lapsi tulossa. Olen 35 vuotias ja tämä nuorin on eri isän kanssa kun 5 vanhempaa.
Aluks vähän pelotti, tai oikeastaan vieläkin tulee hetkiä kun miettii että mitenköhän sitä jaksaa yövalvomiset, mutta kai se on ihan luonnollista että miettii tollasia.
Kun aloin odottaa tota viidettä, vanhimmat lapset oli häpeissään että miks meillä pitää olla niin paljon lapsia, mutta jostain syystä koko konkkaronkka on innoissaan tästä uudesta tulokkaasta
Onko teillä muilla ennestään lapsia? Jos on niin montako? Miten he on suhtautuneet? Entä lähipiiri?
Mulle on ainoat negatiiviset kommentit tulleet vanhempien lasten isältä.
Läheiset ystävät on kai vielä enemmän innoissaan kuin minä itse
Jahas, toivottavasti ketju saa paljon vastauksia ja keskustelua.