Raskaana viikolla 38+4 ja oksettaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joo nyt huomasin on ollut jo parina iltana sellainen etova olo, taitaa kuulua tähän pakettiin. Muutamana yönä supistanut ja päivällä kans mut ei niin pahasti. Mennäänkö laskettuun asti tai tuleeko jo aikaisemmin?

Mulla oli ihan oikea mahatauti 2 päivää ennen synnytystä!!! Oksensin 13 tuntia putkeen, lopuksi en jaksanut kuin maata vatin kanssa sängyssä. Oli kova huoli vauvasta että miten hän on selvinnyt pari vuorokautta ilman mun syömisiä ja juomisia! Kaikilla muillakin oli perheessä sama tauti.
Ehdin sen verran toipua synnytykseen, että jaksoi.
Jospa se vauva vaan painaa johonkin jo kovin...

Mulla kummassakin loppuraskauden pahoinvointi oli hormoneista johtuvaa eikä enteillyt synnytystä. Inhottava vaiva kaiken muun kivan lisäksi... :x Noh, tiedä vaikka se sulla enteilee jotain ihan muuta :heart:

Joo olen juonut vettä kun mehustakin tulee ällö olo ja suussa maistuu ihan hassulle:) Vettä menee kivasti päivän mittaan. Päässä tuntuu pientä painetta, taitaa johtua kun en saanut päikkäreitä tänään ja viime yökin meni vähän niin ja näin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo olen juonut vettä kun mehustakin tulee ällö olo ja suussa maistuu ihan hassulle:) Vettä menee kivasti päivän mittaan. Päässä tuntuu pientä painetta, taitaa johtua kun en saanut päikkäreitä tänään ja viime yökin meni vähän niin ja näin..

Ettei vaan oo raskausmyrkytys, jos päässäkin tuntuu?

Mulle on tullut helposti kans viime aikoina huono olo, jos oon tehny oikein paljon ja ollut sitten ihan poikki. Mä juon myös tosi paljon. Oon ajatellut, että se on vaan ihan rasituksesta.

Yhteistyössä