Raskaana vaikka miehelle tehty vasektomia vuosi sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullat uunissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oma mies kävi juuri vasektomiassa ja itsekin aloin pohtia tätä, että miten vastaavassa tilanteessa on, riittääkö miehellä usko ja luottamus. Se on aikalailla suhde koetuksella jos toinen epäilee koko odotusajan toisen pettäneen kun odotetaan isyystestin tekemistä.

Kyllä näistä säännöllisesti kuulee... vai ovatko urbaanilegendoja, en tiedä.

Putkethan sieltä katkaistaan. JOissakin harvinaisissa tapauksissa ne jäävät jotenkin huonosti ja kasvavat takaisin yhteen.
Olen ainakin tietoinen siitä, että naisilla tällainen johdinten yhteenkasvaminen on mahdollista.

Eipä ole kohdunpoisto 100% varma...

Eräälle tutulle käynyt niin, että meni kohdunpoistoon, kun oli melkein kuollut jokaisessa edellisessä synnytyksessä... No, 2 vuoden päästä oli jälleen raskaana ja sai terveen lapsen, jonka jälkeen meni uudelleen kohdunpoistoon. Paljastui sitten, että ekalla kerralla oli poistettu toinen munuainen.

Ja ihan Suomessa tapahtunut juttu ja vieläpä 2000-luvulla... Liekö ollut valelääkäri.

Mun mihellä on putket sidottu.
Kerroin heti kun siitä sain tietää . Mies otti asian hyvin ja totesi,et tämä lapsi halusi aivan väkisin vielä meidän perheesen ja kun noin kova into on niin vastaan on ottetava.
Mies tietää varmasti ihan tarkkaan,että pettänyt en ole koska me olemme yhdessä töissä sekä vapaa-aikana.
Itse aina vähän skeptisesti ajatellut näitä tarinoita,mutta nyt se on uskottava :D

[QUOTE="kahden äiti";27584659]Eipä ole kohdunpoisto 100% varma...

Eräälle tutulle käynyt niin, että meni kohdunpoistoon, kun oli melkein kuollut jokaisessa edellisessä synnytyksessä... No, 2 vuoden päästä oli jälleen raskaana ja sai terveen lapsen, jonka jälkeen meni uudelleen kohdunpoistoon. Paljastui sitten, että ekalla kerralla oli poistettu toinen munuainen.

Ja ihan Suomessa tapahtunut juttu ja vieläpä 2000-luvulla... Liekö ollut valelääkäri.[/QUOTE]

ei tietenkään naurun aihe, mutta ei jestas jos on totta :D tuostahan pitäisi saada ihan älyttömät korvaukset, jos kohdunpoistoon mennessä poistellaankin vain satunnaisia sisäelimiä.

Mun mihellä on putket sidottu.
Kerroin heti kun siitä sain tietää . Mies otti asian hyvin ja totesi,et tämä lapsi halusi aivan väkisin vielä meidän perheesen ja kun noin kova into on niin vastaan on ottetava.
Mies tietää varmasti ihan tarkkaan,että pettänyt en ole koska me olemme yhdessä töissä sekä vapaa-aikana.
Itse aina vähän skeptisesti ajatellut näitä tarinoita,mutta nyt se on uskottava :D

hyvä juttu kun sattui olemaan näin ymmärtäväinen mies ja hyvä tilanne. monella muulla voisin kuvitella olevan hieman nihkeät tunnelmat ja rakoilevat välit seuraavat 9 kuukautta...

[QUOTE="kahden äiti";27584659]Eipä ole kohdunpoisto 100% varma...

Ja ihan Suomessa tapahtunut juttu ja vieläpä 2000-luvulla... Liekö ollut valelääkäri.[/QUOTE]

No heh heh. Jos se kohtu olikin laitettu takaisin abduktion aikana?

Yhteistyössä