raskaana vaikka menkat tulee ja raskaustesti nega?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäily on...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Menkat voi tulla jos on raskaana, se on harvinaista, mutta kyllä se testi silloin todennäköisimmin plussaa näyttää kuin miinusta.

Tai testi voi olla nega, vaikka olisi raskaana.. mutta epätodennäköistä että menkatkin vielä tulee.

Vastaus on ei, erittäin epätodennäköistä että olisit raskaana. Keskitä ajatuksesi nyt uuteen kiertoon ennemmin. Mahdollisuudet paranee mitä vähempää vaivaat tällaisilla mieltäsi.

Mä tein kesän aikana neljä testiä,koska epäilin olevani raskaana.
Kuukautiset tuli kyllä ihan normaalisti,mutta siitä huolimatta olin varma,että vauvaa odottelen..
Ja nyt tässä sitten ollaan kuudennella kuulla...
En luota testeihin ollenkaan..
Sama juttu oli ensimmäisen lapseni kanssa,kuukautiset tuli nnormaalisti melkein viidennelle kuulle,mutta testit olivat negatiivisia.
Tämä raskauskin selvisi vain,kun neuvolassa kuunneltiin kuuluuko sydän ääniä,kun ei neuvolankaan testi ollut positiivinen,enkä antanut periksi.

Hui kauheeta, tarkoitan siis siinä tapauksessa että raskaus olisi ollut ei-toivottu. Itse olen nimittäin vähän niillä linjoilla... no, tehdään sit vaikka useampi testi parin päivän välein... näitä kokemuksia kun lukee niin tulee vähän luulosairas olo - kaikella kunnioituksella lasta toivovia naisia kohtaan, mutta itse en ole vielä siinä elämäntilanteessa...

Mä tein kesän aikana neljä testiä,koska epäilin olevani raskaana.
Kuukautiset tuli kyllä ihan normaalisti,mutta siitä huolimatta olin varma,että vauvaa odottelen..
Ja nyt tässä sitten ollaan kuudennella kuulla...
En luota testeihin ollenkaan..
Sama juttu oli ensimmäisen lapseni kanssa,kuukautiset tuli nnormaalisti melkein viidennelle kuulle,mutta testit olivat negatiivisia.
Tämä raskauskin selvisi vain,kun neuvolassa kuunneltiin kuuluuko sydän ääniä,kun ei neuvolankaan testi ollut positiivinen,enkä antanut periksi.
Oliko sulla sillon vuosia takaisin raskausoireita muistatko mimmosia?

Uusimmat

Yhteistyössä