Raskaana vai en?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eimitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eimitään

Vieras
Eli tein eilen aamulla raskaustestin (rfsu) joka näytti hetkessä vahvaa plussaa ja myöhemmin illalla tein toisen testin (predictor) joka näytti taas plussaa. No kuitenkin tänään päätin aamulla tehdä uudelleen testin (predictor) ja näytti negatiivista. Ja kuitenkin on ollut raskausoireitakin, mutta kannattaako uskoa testeihin kun kuitenkin yhdestä tuli nega.

Alkuperäinen kirjoittaja Eimitään;28991577:
Eli tein eilen aamulla raskaustestin (rfsu) joka näytti hetkessä vahvaa plussaa ja myöhemmin illalla tein toisen testin (predictor) joka näytti taas plussaa. No kuitenkin tänään päätin aamulla tehdä uudelleen testin (predictor) ja näytti negatiivista. Ja kuitenkin on ollut raskausoireitakin, mutta kannattaako uskoa testeihin kun kuitenkin yhdestä tuli nega.

Ja kuitenkaan mulla ei ole tullut minkäänlaista vuotoa.

Olisko kemiallinen raskaus tai virheellinen testi kyseessä? Osta clearbluen viikkonäytöllinen, siinä tulos on vastaansanomattoman selkeä joko raskaana tai ei raskaana.

[QUOTE="vieras";28991693]Olisko kemiallinen raskaus tai virheellinen testi kyseessä? Osta clearbluen viikkonäytöllinen, siinä tulos on vastaansanomattoman selkeä joko raskaana tai ei raskaana.[/QUOTE]

Olen kans miettinyt tota, mutta mulla on jo 2 viikkoa menkat myöhässä jo. Ja kuitenkaan ei ole tullut minkäänlaista vuotoa. Ja sehän tässä mietityttää ja myös olen lukenut että predictor-testit ei ole niin luotettavia kuin toiset testit.

on ihan paska testi niin kuin cb normitestikin. digi on paras ei jää arvailujen varaa,mut herkät on mulle aina näyttänyt kyllä oikein. ja jos 2 vkoa myöhässä niin kyl se jo kertoo ton p huonosta toimivuudesta

Yhteistyössä