Raskaana vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Menkat tulee ihan normaalisti, menkkojen loputtua tehdyt raskaustestit näyttävät negatiivista. Kuitenkin rajua pahoinvointia oli noin viikon, nyt helpottanut hieman, mutta kuitenkaan ruoka ei maistu. Maha on hieman turvonnut aina iltaisin, eräänä iltana niin, että näytti että olisin voinut olla pitemmälläkin raskaana. Vatsassa on myös omituinen "irrallisuuden" ja painon tunne. Mitä teen?

Mulla oli oksennustauti viime viikonloppuna ja edelleen vatsassa outoja tuntemuksia ja vatsa sekaisin, ruoka ei maita yms.
Mä myös kauhistelen turvonnutta mahaani. Housut ei mahdu kunnolla kiinni ja just etenkin iltaisiin näyttää tosi pömppikseltä kun peilin edessä tutkailen=)
Eiköhän sullakin vaan ole oksutaudin jälkimaininkeja siellä..

Alkuperäinen kirjoittaja Dasale:
Mulla oli oksennustauti viime viikonloppuna ja edelleen vatsassa outoja tuntemuksia ja vatsa sekaisin, ruoka ei maita yms.
Mä myös kauhistelen turvonnutta mahaani. Housut ei mahdu kunnolla kiinni ja just etenkin iltaisiin näyttää tosi pömppikseltä kun peilin edessä tutkailen=)
Eiköhän sullakin vaan ole oksutaudin jälkimaininkeja siellä..

Kiitti vastauksesta, kai se on tuohon uskominen =) toivon mukaan menee pian ohi, niin mulla kun sullakin!