raskaana vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja s.t
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

s.t

Vieras
mulla menkat nyt yli viikon myöhässä. olen tehnyt monta erimerkkistä raskaustestiä ja kaikissa on ollut selkeä haamu viiva. onko siis kaikissa testeissä joku viivan paikka vai miksi viiva ei tummu minulla yhtään??

ensimmäisestä aamupisusta ja apteekista ostettu testi, näin teet muutaman päivän päästä. Pitäisi olla jo vahva viiva. Jos ei, soitto vaikka neuvolaan.

kiitos vastauksesta! aamupissasta en ole kyllä ennen ottanutkaan,eli tarvii seuraavan kerran sit aamulla testata. on ollu vaan nyt jonkunverran raskaus oireita esim.paha olo(yökkäillä saa useitakertoja päivässä),maha kasvanu jonkinverran ja pissalla joutuu käymään aika usein

Miettinyt olen, mikäköhän mua vaivaa...
Menkat pitäs alkaa viikon päästä ja nyt ollu pari päivää rinnoissa semmosta säteilevää tai pistävää kipua välillä. Kolme päivää sitte tunsin muutaman kerran sellaisia pahoinvointioloja, kesti varmaan pari sekuntia ja meni ohi. Ja väsyttää...
mietinki että raskaanako sitä ollaan mutta toisaalta voiko oireet alkaa näin aikaisessa vaiheessa? testiä ei oo järkeä vielä tehdä.

Kyllä sä oot raskaana, usko jo kun noin monta eri testiä näyttää viivaa! :-) Saattaa olla, että hedelmöittyminen on tapahtunut oletettua myöhemmin ja viiva on siitä syystä haalea. Monessa testin käyttöohjeessakin lukee, ettei viivan tummuudella ole merkitystä.

Testaa 3-5 päivän päästä uudestaan, niin viivan pitäisi olla jo vahva. Onneksi olkoon!

t. kohta kolmen "haamuviivan" äiti

Toissapäivänä 34/26-28 haamuviiva ja just äsken paljon selvempi vaikkei yhtä vahva kuin kontrolli. Oireina on kyllä ollut tavallisuudesta poiketen rintojen arkuus, palelu ja ihana uni kaksosten saamisesta jo viikko sitten! Takana vuosien yritys ja 1. Clomi-kuukausi! Saas nähdä toi uni, oliko enneuni..
Mulla oli jäänyt ovul. tikkuja, joilla testasin ensin. Kun oli plussaa, arvasin testata raskaustestilläkin vaikkei ollut aamunäyte!

Heippa! Laitoinkin tämän saman tekstin tonne toisellekin palstalle mut siellä ei näytä porukkaa kovin vilisevän joten itsekin täällä arvaillaan ja jännitellään olisiko tärpännyt :) Viime vkloppuna oli ovis ja pupuiltiin, nyt tämä kierto ensimmäinen yritys kesän jälkeen kun sain km:n viikolla 5+3. Ja en tiedä olenko kuvitellut oireeni vai joko olisi mahdollista olla, eilen aamulla piti oksentaa ja tein testin sitten,johon ilmestyi kyllä hailakka viiva,mutta nyt mieli keittää että onko se sitten vain roskis haamu vai mitä, koska se tuli noin puolen tunnin päästä.mutta se on selvä vaal.pun haamu.. Menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä. Kesällä kun tulin raskaaksi niin sillon plussasin kans viikkoa ennen oletettujen menkkojen alkamista. Nyt kans sama homma kuin kesällä, rinnat ja masu turvoksissa ja pissalla saa käydä useemmin kun normaalisti. tiedän, odota vielä viikko ja testaa sitten jos menkkoja ei kuulu mutta on kiva vähän purkaa ajatuksia tänne ja katsoa onko kellään mitään vastaavaa ollut :))

Yhteistyössä