Raskaana vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lizve
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lizve

Vieras
Olisinkohan sitä jo vihdoinkin raskaana?
Kaikki raskauden alkuoireet on ollut havaittavissa jo n. viikon ajan. Väsymystä, ruoat ei maistu vaikka kokoajan onkin näläntunne, hajut ärsyttävät ja rinnat ovat olleet herkkinä. Alavatsassakin ollut semmoinen kipu kuin menkat alkaisivat ja edellisistä kuukautisista jo n.8vko. Toissapäivänä tein raskaustestin työpaikan vessassa, näytti negatiivista, mutta tuntui että hermoilin niin paljon etten edes ymmärtänyt lukea testin ohjeita kunnolla saati sitten tehdä sitä oikein.
Vauva olisi niin mielellään ihana piristys ensi syksyn ja talven vaihteeseen.
Viitsisiköhän sitä tänään tehdä testin uudelleen?

Viime viikonloppuna työkaverin luona ei edes viini taikka siideri maistunut vaan jo pelkkä ajatus jo juomisesta ''oksetti'' ja vessassa juoksin siltikin kokoajan vaikken mitään juonut.

No vois olla varmaan aiheellista... edellisistä kuukautisista kuitenkin on aikaa.. itelle aikoinaan kävi niin et luulin jo olevani raskaana, oireista päätellen ja menkat oli vähä myöhässä , mutta kun testi näytti negaa niin seuraavana aamuna alkoi menkat (jännitys laukesi, en olisi halunnut raskautta siinä vaiheessa)

Tietenkin toivon sinulle parasta jos lapsesta haaveilet, että toivottavasti oisi plussaa, mutta testillähän se varmistuu..

P.S. Lue ohjeet huolella ;) vaikka ei se "niin vaikeaa ole"

Kuulostaa noi sun oireet kyl ihan raskausoireilta. Ihan alku vaihees mua janotti tosi kovaa, haistoin TOSI hyvin kaikki, väsytti, maha turpos, pinna kireellä ja ei tehnyt alkoholia mieli, vaikka oon tällänen sieppo=)
Kokeile tehdä testi parin päivän päästä uudestaan. Toivottavasti plussaat! Mulla on 3kk vanha jätkä ja tää on NIIN ihanaa!!!

Yhteistyössä