Raskaana vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suna88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Suna88

Jäsen
12.12.2011
31
1
8
Hei

Olemme miehen kanssa jo yli 2 vuotta yritetty lasta. Sain sitten tietää että minulla on Endometrioosi ja leikkaus oli noin 7 viikon sitten.

Mulla oli ovulaatio 9-10 päivää sitten ja mulla on ihan kauheet kuukautiskivut nytten mutta testasin kuitenkin ja raskaustestissä oli todella haalea plussa. Menkat siis pitäisi alkaa parin päivän sisällä.

Menin heti apteekkiin ja ostin 2 erin merkkistä raskaustestiä jotka näyttivät negatiivistä.

Onko teillä samanlaista kokemusta?? Mulla pää räjähtää pian kun en tiedä jos se on plussa vai ei.

Hei,

Kyllä testatin mutta sain haamuviivan taas, viiva ei ollut yhtä tummea kun mitä alussa sain...menkat ovat myöhässä jo 3 päivää...Taidan mennä lääkärille jos ei mitään kuullu torstaihin menessä. Mulla ei paljon oireita ole, rinntoihin sattuu ja mä kyllä nukun paremmin ja aikasemmin kuin ennen

• Tykkää
Reactions: annimaria93
En tahtoisi olla ikävä ihminen, mutta jos viiva alkaa haalistumaan on mahdollista, että raskaus on mennyt kesken. Toivottavasti näin ei ole ja teillä olisi viimein tärpännyt. Tsemppiä <3

En tahtoisi olla ikävä ihminen, mutta jos viiva alkaa haalistumaan on mahdollista, että raskaus on mennyt kesken. Toivottavasti näin ei ole ja teillä olisi viimein tärpännyt. Tsemppiä <3

Ei se mitään:) Menkat alkoivat jo maanataina, mikä on pettymys mutta ei voi mitään. Pitää vaan yrittää uudelleen ensi viikolla:)

Ajattelin että joko sain väärän positiivisen tai minulla oli kemiallinen raskaus...tässä kuussa mulla oli enemmän kramppeja kun yleensä.

Yhteistyössä