Raskaana toiselle miehelle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apuva"

Vieras
Oon menny pettään miestäni (tyttöjen reissussa) ja nyt oon raskaana. Mitä nyt oon laskeskellu niin se ei voi olla mieheni vaan sen toisen. Mitähän helvettiä mä nyt teen?! Oon rääkyny silmät päästäni tän asian kanssa jo muutenkin ja nyt paljastu tää raskauskin. En tiiä pitäskö mun vaan tunnustaa kaikki, vai olla hiljaa ja antaa miehen luulla, et tää lapsi on sen vai kaikessa hiljaisuudessa tehdä abortti.. Tosin aborttikin tuntuu niin kamalalta etten tiedä pystynkö siihen, eihän toi vauvan alku oo osaansa tässä sopassa valinnu..

Oliko sen arvoista että kannatti pettää? Kanna vastuusi ja kerro sekä miehellesi että lapsen isälle,miusta molemmilla on oikeus tietää.Käypä myös testaamassa saitko ,mieheltä myös jonkin seksitaudin,ennen kuin panet miehes kanssa.

Noinhan ne tekevät, eivät uskalla tunnustaa ja aviomies pitää lapsen omanaan. Tunnen tuollaisen. Onhan tutkittukin, että aviomiehet elättävät toisen miehen lapsia.

[QUOTE="Apuva";23867205Mitähän helvettiä mä nyt teen?! En tiiä pitäskö mun vaan tunnustaa kaikki, vai olla hiljaa ja antaa miehen luulla, et tää lapsi on sen vai kaikessa hiljaisuudessa tehdä abortti..[/QUOTE]

Sä olet mokannut, nyt korjaat sen minkä voit olemalla rehellinen. Kukaan ei voi puolestasi päättää aborttiasiaa, mutta otat vastuun sopasta ja kerrot asianosaisille, miten asianlaita on.

Jos olit valmis pettämään miestäsi niin suhteesi häneen ei ollut kunnossa. Miksi siis jatkaa hänen kanssaan kertomatta totuutta? Tietävätkö muut samassa seurueessa olleet asiasta?

Jos salaat asian teet väärin neljää eri ihmistä kohtaan. Ja aina on kuitenkin olemassa se riski että totuus tulee ilmi.

Onko mahdollista että miehesi kuitenkin hyväksyisi asian ja voisitte jatkaa perheenä kaikesta huolimatta?

[QUOTE="alkup.";23867260]Luuletteko, etten tiedä tehneeni väärin?!? Joten lisää syyllistämistä en kaipaa![/QUOTE]

Miksi sitten kirjoitit tänne? Luulitko saavasi empatiaa? Täältä?

Elleit tämä sitten ole taas kerran joku typerä provo. Miksi muuten ei ollut ehkäisy päällä?

Ehkäisy kyllä oli, mutta petti. Sukupuolitesteihin on jo varattu aika. Lapsia mieheni kanssa ennestään kaksi. Sen tiedän, etten aborttiin kyllä kykene. Täytyy miettiä miten tämän asian sais kerrottua miehelle. Niin ja tämän lapsen isää voi olla aika vaikea löytää, oli puolituttu...

[QUOTE="alkup.";23867260]Luuletteko, etten tiedä tehneeni väärin?!? Joten lisää syyllistämistä en kaipaa![/QUOTE]

jos et kaipaa syyllistämistä, ei kannata palstoille kirjoittaa. Täällä on vain täydellisiä ihmisiä täydellisistä parisuhteista :D

tilanne kuulostaa tutulta. Mutten avaa sitä tarkemmin etten joudu kenenkään kahvipöytä keskustelun keskipisteeksi. Mihin ikinä päädytkin niin tsemppiä. Virheistään oppii kyllä...

[QUOTE="alkup.";23867326]Ehkäisy kyllä oli, mutta petti. Sukupuolitesteihin on jo varattu aika. Lapsia mieheni kanssa ennestään kaksi. Sen tiedän, etten aborttiin kyllä kykene. Täytyy miettiä miten tämän asian sais kerrottua miehelle. Niin ja tämän lapsen isää voi olla aika vaikea löytää, oli puolituttu...[/QUOTE]

No puolitutun nyt löytää, eri asia jos on täysin tuntematon henkilö kyseessä.

Hmph.

Mun mielestä olisi ihan älyttömän törkeää miestä kohtaan, että hän kasvattaisi ja elättäisi tietämättään jonkun toisen lapsen. Olisi eri asia jos mies haluaisi vapaaehtoisesti kaikesta huolimatta jatkaa sun kanssa ja pitää lapsen omanaan.

Mä kyllä miettisin sitäkin vaihtoehtoa, ettet kertoisi totuutta. Riippuen kyllä täysin siitä osaatko itse elää valheen kanssa.

MIksi näin? Tykkäisitkö itse, jos mies valehtelisi sinulle? Pettäisi ja jättäisi vielä kertomatta, että siitä panosta syntyi lapsikin?

Minustakin ainoa oikea teko on kertoa miehelleen rehellisesti mikä on asian laita ja katsoa sitten, mihin päätytään. Jos vieraan kanssa punkkaan hyppää, niin pitää sitten kantaa vastuukin.

No eikö tuo ole ihan selkeä kuvio?

Jos haluat pitää lapsen, niin pidät. Miehellesi tietenkin kerrot totuuden, kuin myös lapsen bioisälle. Ei tuossa mitään muuta ns. oikeaa vaihtoehtoa ole, joka olisi mahdollisimman reilu kaikkien kannalta.

[QUOTE="mie";23867358]MIksi näin? Tykkäisitkö itse, jos mies valehtelisi sinulle? Pettäisi ja jättäisi vielä kertomatta, että siitä panosta syntyi lapsikin?

Minustakin ainoa oikea teko on kertoa miehelleen rehellisesti mikä on asian laita ja katsoa sitten, mihin päätytään. Jos vieraan kanssa punkkaan hyppää, niin pitää sitten kantaa vastuukin.[/QUOTE]

Mä katson asiaa lapsen näkökulmasta.

Mä kyllä miettisin sitäkin vaihtoehtoa, ettet kertoisi totuutta. Riippuen kyllä täysin siitä osaatko itse elää valheen kanssa.
Eikö ap:n miehellä ole oikeus tietää,ettei ehkä tuleva lapsi olekaan hänen,jos ap ei tee aborttia vaan pitää lapsen?
Miusta olis aika törkeää ja väärin puolisoa kohtaan antaa tämän olla siinä luulossa ,että lapsi hänen.

Uusimmat

Yhteistyössä