raskaana, testi negaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Onko raskaustestit aina ihan luotettavia? Siis onko kukaan ollut raskaana ja testi on näyttänyt negaa? minua ihmetyttää omat oireet, pahoinvointia jo varmaan pari kk, hajutki yököttää, mahassa tuntuu kummalta. syön pillereitä ja tyhjennysvuoto on kyllä tullut. testiki näyttäny negaa. en tiiä miks en pääse siitä ajatuksesta eroon, että mitä jos oonki kuitenki raskaana?

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja SD:
pää voi joskus tehä tepposia jos kovasti haluu jotain. pillereistäkin voi tulla oireita. ;)

Nämä on kyllä kans..
mutta sä saat mieles rauhoittuun ku soitat testi ajan ja viet pissan labraan.

Samoilla liuskatesteillä ne sielläkin testaa.
Ihan yhtä luotettavaa kun apteekin testit

Miulla oli hormonikierukan ollessa paikoillaan monesti noita mainitsemiasi oloja ja testailtua tuli usiamman kerran..:whistle:

Hormonaalinen ehkäisy tekee monelle naiselle juuri tuollaisia oireita - Ei kyllä mitenkään mukavaa, myönnän.. :(

Ps. Hyvä kun siulla se lääkäri aika ensi viikolla, asia selviää siellä varmasti sitten ja lääkäri voi määrätä siut tarvitaessa esim. verikokeisiin =)

ap.. kysysisin vielä: Kuinka pitkään olet pillereitä syönyt?..suositteleisin kuitenkin ENSIN kokeilemaan niitä vähintään sen 6kk..ja sitten jätä poijjes jos tuntuu ettei sovi siulle.

..voisit kenties myös kokeilla toisen merkkistä ja hormooni määrältään erilaista pilleriä?..

Kauanko olet pillereita syönyt? minusta kuulostavat kanssa aika perus ehkäisypillereiten käyttöön liittyviltä oireilta. Itselleni ei suurin osa e-pillereista sovi ja toi huimaus, huonovointisuus ja turvotus ovat yleensä aina oireena.

Ja jos menet labraan, niin tosta siellä tehdystä pissatestista ei tosiaan ole hyötyä, testaavat samalla kun sinä kotona. Labrassa sitten veritesti, josta mitataan tarkka hgc:n arvo.

Pillerit varmaan saavat menkat tulemaan, vaikka olisitkin raskaana. Mutta normaalit e-pillerit eivät sisältää sellaista hormoonia, jotta ne raskaustestin sekottaisivat.

5kk olen syönyt pillereitä. aluksi oli hirveää päänsärkyä, se meni ohi kuitenkin. nyt on vielä turvotusta ja painokin on vähän noussut. mieliala on semmonen aika herkkä välillä, itku tulee ihan pienestä. iholle pillerit on tehny hyvää. näiden muiden kanssa pärjää kyllä, mutta pahoinvoinnista pitää päästä eroon. pillerithän itsessään toki voi aiheuttaa tuon, mutta ymmärtääkseni aika harvinaista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
5kk olen syönyt pillereitä. aluksi oli hirveää päänsärkyä, se meni ohi kuitenkin. nyt on vielä turvotusta ja painokin on vähän noussut. mieliala on semmonen aika herkkä välillä, itku tulee ihan pienestä. iholle pillerit on tehny hyvää. näiden muiden kanssa pärjää kyllä, mutta pahoinvoinnista pitää päästä eroon. pillerithän itsessään toki voi aiheuttaa tuon, mutta ymmärtääkseni aika harvinaista.

Päinvastoin, minusta aiak yleistä, että pillerit eivät sopi. Itse olen kokeilut varmaan lähemmäs kymmettä merkkiä ja ainoastaan yhdet ovat sopineet. Muista on tullut juuri näitä oireita.

Ja kaikkein pahimmat oireet tulivat cerazettesta, joita rupesin syömään kun vauva oli 3kk ikäinen.

Yhteistyössä