Raskaana/taas keskenmenopelko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sartsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sartsa

Jäsen
22.09.2004
68
0
6
Hei,

viime syksynä olin raskaana ja kun menin ultraan yksityiselle viikolla 7 ei löytynyt sykettä joten sain lähetteen sairaalaan jossa todettiin samoin ja aloitettiin lääkkeellinen keskeytys.

Sen jälkeen yritystä 7kk ja menkat jäi pois huhtikuun lopussa.
Nyt varasin ajan yksityiselle ultraan ja pelkään samaa diagnoosia eli sikiö löytyy mutta ei sykettä. Kukaanhan sitä ei tiedä nyt mutta kauheaa elää tämän pelon kanssa ja kun kuullut monilta että voi tulla montakin keskenmenoa peräkkäin.

Onko muilla samanlaisia pelkoja?

T: Sartsa 6+3 (jos on totta)
:hug:

mulla on yksi elävä poika, se on ensimmäinen raskaus, ei ennen keskenemnoja yms. en pelännyt yhtään. rv 8 ostin vaunut. nyt pojan jälkeen sain km rv 15 , kaksoset. silloinkaan en osannut pelätä, aina ajattelin, että ei mulle... vaan toisin kävi. no sitten taas raskaana, olin varma että kesken menee, ja niin teki, ja sitten taas raskaana, ja taas kesken... nyt mulla on taas menkat myöhäs, en uskalla testaa, ja voin sanoa et kyllä se hirvittäää. keskenemneon pelko on oikeesti paha ja mä varmaan joudun hakee joitain paniikkilääkkeitä lääkäriltä. viimeks meinasin jo saada, mut kesken meni sitä ennen. ei oo elämä helppoa. mutta helppo sanoa, että yritä nauttia tästä hetkestä, tulevasta murehtimatta. :hug: :flower:

Tiedän tarkkaan mitä tunnet...Haluaisit nauttia raskaudesta, mutta pelko ja ajatukset siitä, että jos sikiö on jo menehtynyt pilaavat sen...

Itselläni takana km rv7+1, kohtukuolema rv25 ja nyt perjantaina meni jälleen kesken rv6 ja kaikki ovat tulleet peräkkäin...
Viimeisestä raskaudesta en nauttinut vaan tiesin, että sekin menee kesken...Oli vaan sellainen tunne, että ei tämäkään onnistu...

syksyllä pääsemme onneksi jo tutkimuksiin, että mikäs on vikana kun kaikki keskeytyy...

Koita olla stressaamatta vaikka tiedän kuinka vaikeaa se on ja aika menee hitaasti...
Muuta mahdollisuutta ei ole kuin vaan odottaa lääkärinaikaa...

Eiköhän sillä sun masuasukilla ole kaikki hyvin...voimia! :hug:

Yhteistyössä