Raskaana rv 16,flunssaa ollut 5pv ja nyt keuhkoihin sattuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

--h

Vieras
ei ole ollut kuumetta, mutta tosi huonoa oloa (päänsärkyä, paineen tunnetta poskissa ja niagarana valuva räkä....) . no tänään sitten on jotenkin käheämpi ääni kuin ennen ja välillä jotenkin sattuu rintakehään/kylkiluihin kun hengittää, erityisesti toiselle puolelle. onko syytä huolestua? nuhantulo ei ole loppunut. yskää on ollut vähän eilen ja tänään

Kuulostaisi siltä, että pöpö on mennyt keuhkoputkiin, eli keuhkoputken tulehdus. Se ei välttämättä heti nostata kuumetta, mutta hoitamattomana saattaa nousta jopa 40, eli lääkärille vaan, vaikka nyt päivystykseen tai sitten huomenna heti aamulla varaat ajan omalle lääkärillesi.

Keuhkoputken tulehdus on todella inhottava kun makuulla ja liikkuessa särkee kehkoputkiin ja syke tuntuu jomotuksena, ja tosiaan se kuume.
Itsellä oli kerran alkuun oireettomana, siis niin että vain yskitti vähän ja sitten yhdessä yössä lämpö nousi 40,5...kamalaa oli.

:wave:
mulla on flunssa päällä nyt, kesti ehkä sen 5 päivää ja sit tuli pari päivää kestävä keuhkokipu.nyt sit ei ole kipeänä keuhkot enää, pientä yskää on mut flunssa menossa poispäin vaikka tukossa vielä olen pikkuisen =)

että liikkeellä on..

Harvemmin hoidetaan antibiootilla noita..eikä kannatakkaan. Ihmisen keho on kummallinen että hoitaa nuo itse. Viruksiin antibiootti ei edes auta. Jos lima alkaa muuttua tummanvihreäksi/veriseksi ym, nousee kuumetta taikka muuta niin sitten voi kääntyä lääkärin puoleen :) paranemisia sinne :)

suosittelen menee lääkäriin,itse olin rv 16 sairaalassa tiputuksessa ku oli keuhkokuume,ensin keuhkoputkentulehdus ja se lopulta paheni niin paljon ku en saanu antibiottia et tuli keuhkokuume

Yhteistyössä