V
vierailija
Vieras
Oletteko kokenut samaa? Odotin esikoistani ja alkuraskauden aikana oli aamupahoinvointia. Parin kuukauden jälkeen pahoinvointi helpotti, mutta alkoi armoton panetus. Mieheni ei innostunut ollenkaan. Pelkäsikö vahingoittavsnsa vauvaa vai mitä. Kysyin häneltä suoraan, saako joku muu panna. Hetken mietittyään hän suostui. Minulle tuli heti mieleen juuri eronnut työkaverini. Soitin hänelle ja kyselin kiinnostusta. Hän sanoi ettei olekaan eron jälkeen päässyt naimaan. Varmistin vielä ettei ollut viime vuosina muita kuin vaimoaan nussinut. Sovittiin, että menen hänen luokseen työpäivän jälkeen. Suihkun jälkeen hän alkoi kaivelemaan kondomi pakettia, jolloin sanoin että niitä ei nyt muutamaan kuukauteen tarvita, jos et muita käy panemassa.
Siitä alkoi minun raskausaikani helpotus. Jatkoimme kolme kertaa viikossa laskettuun aikaan asti. Vielä synnytyksen käynnistyksessäkin sain häneltä apua. Viimeisestä orgasmista neljän tunnin kuluttua oli tyttö syntynyt.
Siitä alkoi minun raskausaikani helpotus. Jatkoimme kolme kertaa viikossa laskettuun aikaan asti. Vielä synnytyksen käynnistyksessäkin sain häneltä apua. Viimeisestä orgasmista neljän tunnin kuluttua oli tyttö syntynyt.