V
vierailija
Vieras
Olen syönyt desogestrel sandoz minipillereitä nyt reilun puolivuotta ja aina olen pillerin ottanut ajallaan. Nyt kuitenkin iski pelko raskaudesta. Normaalisti menkat ovat minulla hyvin säännölliset (siis ennen pillereitä). Nyt pillereiden kanssa menkat ovat todella epäsäännölliset, alkuvuodesta oli kahdet pari päivää kestävät menkat ja sitten kahden kuukauden tauko, ja kesäkuussa kahde viikon välein viikon pituiset. Kesäkuun jälkeen menkkoja ei ole ollut. Ajattelin ensin että ihan normaalia kun pillerit epäsäännölistää menkkoja, kuitenkin nyt oireina ovat tihentynyt pissaamisen tarve, voi olla vaikka puolen tunnin päästä pissaamisesta uudelleen pissahätä vaikka en olisi juonut mitään. Pissaaminen myös sattuu "lopussa" eli alkaa sattua alavatsaan ja emättimen suulle (?) Epäilin ensin pissatulehdusta. Myös iltaisin on todella turvonnut olo ja tuntuu että maha pömpöttää enemmänkin kuin ennen. Voisinko olla raskaana ? Käyn huomenna ostamassa testin mutta aluatavasti kyselen. Minkälaisia oireita teillä on ollut alkuraskaudesaa ?