Raskaana? Osa 654321687.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jomotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jomotus

Vieras
Hei kaikille!

Ihan tylsän torstai-illan kunniaksi ajattelin tulla lässyttämään ja spekuloimaan tuntemuksiani :)

Minulla on siis yksi sektio takana (tyttö 1,5 v) ja nyt haaveilemme miehen kanssa toisesta lapsesta. Yritystä on takana vasta tämä kierto ja kaikki nämä "tuntemukset" saattavat olla vainoharhaisuutta ;)

Joka tapauksessa tänään on kp 16 ja kiertoni on yleensä 27, mutta liikkuu numeroiden 26-30 välillä.

(Kuvitellut) oireet kuuluvat näin:

- älytön makeanhimo (aika ajoin kyllä minulle tyypillistä muutenkin)
- tänään iltapäivällä alkanut jatkuva jomotus alamahassa (varsinkin oikealla puolella)
- ummetuksen tunne
- turvonnut olo (johtuu karkeista?)

Erityisesti nyt kuitenkin tuo jomotus ihmetyttää. Toisinaan mulla on outoja vatsakipuja, jos tulee vähänkin ummetusta tai ulostetta kertyy suoliston loppupäähän. Ihan jotenkin johtuu tuosta sektiosta, sillä ennen sitä vastaavaa ei koskaan ole ollut.

En nyt sitten tiedä, että voiko tämä olla ummetusta? Tuntuu hassulta kun on ihan normaalisti suoli toiminut tänään, mutta silti tuntuu kuin olisi ummetusta ja turvottaa. Ihan jo aamusta lähtien.

Vai onko kyse ovulaatiosta? Voiko ovulaatiokivut jatkua näin kauan? 16:30-21:30 tätä jomotusta nyt ollut ihan lakkaamatta. Välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta koko ajan tuntuu kun kiinnittää huomiota.

Tai ehkä mä vaan kuvittelen kipua 8)

----

Ja nyt kun mä tätä kirjoitin, niin tuli just semmonen olo että ei helvetti mitä läyhäämistä! Eihän tää tästä sen kummemmaksi muutu, vaikka miten pyörittäisi asiaa. Ehkä mä nyt vaan eniten kaipaisin muiden ihmisien kokemuksia alkuraskaudesta. Varsinkin kun on ollut sektio takana! Ensimmäisessä raskaudessa mulla ei nimittäin ollut tämmöistä jomotusta näin pian ovulaation jälkeen. Vihloi enemmänkin aika-ajoin.

Yhteistyössä