raskaana mutta mies ei halua vauvaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suvi

Vieras
Juu näin kävi. Luulin että se ei miehellekään ole mailmanloppu kun tulin raskaaksi. hän joka tapauksessä tiesi että en käytä ehkäisyä ja silti suostui menemään loppuun asti. Nyt hän haluaisi että teen abortin. Mutta siihen en kyllä suostu olen halunnut vauvaa niin kauan. Ilmeisesti minun pitää laittaa suhde poikki luulen ainakin niin.

Anteeksi vaan, mutta kyllä nyt taas kuulostaa siltä että teidänkin olisi ollut viisaampi hankkia ensin joku yhteinen lemmikki.
Kumma kuinka ihmiset (miehet) voivat olla niin tyhmiä että leikkivät tuollaisilla asioilla - yksi nautinnollinen ruiskaus oikealla (?) hetkellä ja sitten siitä maksetaan koko loppuelämä.
Se maksaminen kun ei lopu siihen että lapsi täyttää 18 v ja se "oman vauvan" saaminen kun ei välttämättä oikeasti olekaan niin "ihquu"...

hän joka tapauksessä tiesi että en käytä ehkäisyä ja silti suostui menemään loppuun asti.

Eli hän siis pohjimmiltaan kuitenkin näköjään halusi, että tulet raskaaksi. Ei kai mies muuten suostu tuollaiseen, vaan käyttäisi itse ehkäisyä tai pidättäytyisi koko hommasta. Toivottavasti hänestä tulee vastuullinen isä, vaikka ei ehkäisyssä vastuullinen ollutkaan.

Viimeksi muokattu:
Aika tylyä käytöstä mieheltäsi. Älä vaan suostu aborttiin.
Eikähän noita miehiä paljon tarvi suostutella näissä asioissa, kun se nautinto taitaa olla tärkeämpää silloinkin, kun ehkäisy on heidän vastuullaan. Miksiköhän?
Oma mieheni harrastaa samaa. Vaikka kumeja pitäisi käyttää, niin aina aletaan ilman ja sanotaan, että kerkee kyllä laittaa myöhemmin. Vauhtiin kun pääsee, niin jatkaakin loppun vaikka vielä pyytäisin, että laita se. Toisaalta, kyllähän aikuinen mies tietää varmasti, mikä siitä saattaa olla seurauksena. Mulla on sama juttu, että itseäni raskaaksi tulo ei haittaisi, mutta kun mies kuitenkin sanoo, ettei vielä lasta tahtoisi.

".... ja silti suostui menemään loppuun asti...."

Yleensä se vain on niin, että miestä ei todellakaan tarvitse suostutella menemään loppuun saakka. Hurmoksessaan naivat tappiin, ymmärtämättä, että mitäs tulikaan tehtyä. Ei ollut harkittu teko vaan vilpittömässä mielessä vain typerä nautinto ja vahinko.

Yhteistyössä