Raskaana, mielikuvitusta vai ehkäisyn sivuvaikutukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Toivon keskimmäistä vaihtoehtoa :|

Harrastimme mieheni kanssa viime kierrossa kerran seksiä ilman kondomia (osui suurin piirtein kierron puoliväliin). Tein testin sinä päivänä kun menkat piti alkaa -> nega. Menkat alkoi 5 päivää myöhemmin jollon otin hormonaalisen ehkäisyn käyttöön. Menkat kesti erittäin niukkina 2 päivää. Nyt on kp 15 ja oikeastaan koko tämän ajan on ollut kamala olo. Jatkuva pahoinvointi, mielialanvaihtelut, väsymys ja turvotus. Nyt uutena oireena on järkyttävä huimaus! :o Eilen ajoin autolla ja oli pakko pysähtyä yökkimään koska musta tuntui että auto nyki niin pahasta. Kerroin asiasta miehelle joka kävi ajamassa ja totesi että auto toimii normaalisti. Tänään sama tilanne paitsi olin matkustajan eikä kukaan muu autossa huomannut mitään. Lisäksi crosstrainerilla en voinut kuntoilla koska tuntui että putoa, huimasi niin paljon. Ihmettelin kamalaa hajua joka tuntui seuraavan mua kaikkialle, jouduin ihan yökkimään kunnes tajusin että se on se sama naamarasva jota olen jo vuosia käyttänyt enkä ole se hajua ennen edes huomannut.

Raskauteen en oikeastaan usko, pelkään enemmän että nämä ovat ehkäisyn sivuvaikutuksia :/ En halua tästä muuten luopua, koska ainoa vaihtoehto on palata kondomeihin :x Vika on vaan mun päässä, eikö sovita niin? ;)

Yhteistyössä