Raskaana(ko)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eevilinnea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Eevilinnea"

Vieras
Hei, noin viisi viikkoa sitten otin je-pillerin ja mun menkat tuli viikon myöhässä, joka luuultavasti johtui siitä pilleristä. Nyt seuraavia menkkoja ei ole kuulunut ja nekin jo viikon myöhässä. Toissa päivänä tein raskaustestin ja negaa näytti. Mun rinnat on ollu todella kipeät tässä muutaman päivän ajan ja yleensä ne kipeytyy näin menkkojen aikoihin, mutta itse kuukautisia ei ole kuulunut eikä näkynyt. Ensi viikolla meinasin tehdä vielä toisen testin.... Onko suuri mahdollisuus että olisin raskaana vaikka otin je-pillerin (7 tuntia yhdynnän jälkeen) ja testi näytti negaa? Kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia? :o

Jälkiehkäsypilleri laittaa kierron melko varmasti sekasin. Mulla aikoinaan meni kierto pahasti sekasin. Välillä oli monen kuukauden tauko ja sitten taas saattoi olla vaan viikon tauko. Ja rinnat mulla meni myös kipeäksi sekä huono olo vaivasi.

Mun mielipide on, että raskaustesti ois näyttäny plussaa jos oisit raskaana. Voithan sä esim käydä verikokeessa niin saat varmuuden asiasta? Ei me täällä plussalla osata ennustaa kuitenkaan. Kai?

Yhteistyössä