Raskaana, kipua oikealla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bintje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bintje

Vieras
Osaisiko joku neuvoa et onko tämä normaalia kipuilua? Kyseessä kolmas raskaus ja viikot 37+5.
Oikealla puolen navasta kylkeenpäin noin kämmenen kokoiselle alueella sattuu koko ajan :/ Kuin joku suoli (?) pullistuisi ja haluisi tulla ulos, kiristää, pistää... Välillä tunne kuin en ihan suorana voisi olla? Kipu ei ole kova mutta erittäin inhottava :( Pitäisikö soittaa synnärille? Muutenkin maha ollut muutaman päivän kipeä.Tai tuntunut viiltävää kipua, "kovuutta".... Ei ole supistuksia koska niitäkin tulee mut nämä jatkuvia tuntemuksia. Painaako vauva jotenkin?
Ei millään taas jaksas ajaa 120km näytille kun tuskin vielä syntyy...

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Umppari? Voiskos olla?

Mulla itseasiassa oli viikollla 26 umppariepäily ja samantyylinen kipu mut huomattavasti kovempi. Olin jo kirurgin pöydällä melkein kunnes rauhottu ja kirurgi päätti ettei nyt ronkita kun voi umppari olla missä vaan... Sano kyl et heti takas jos tulee kipuja. Ei voi olla se!? En halua! |O Pakko seurata ja soitella laitokselle mihkä tää menee...

Alkuperäinen kirjoittaja Bintje:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Umppari? Voiskos olla?

Mulla itseasiassa oli viikollla 26 umppariepäily ja samantyylinen kipu mut huomattavasti kovempi. Olin jo kirurgin pöydällä melkein kunnes rauhottu ja kirurgi päätti ettei nyt ronkita kun voi umppari olla missä vaan... Sano kyl et heti takas jos tulee kipuja. Ei voi olla se!? En halua! |O Pakko seurata ja soitella laitokselle mihkä tää menee...

Kannattaa käydä näytillä. Voi hyvin olla tuokin mutta oon ymmärtänyt että raskaus ei ole ongelma sen leikkaamiselle..

ITseltäni on leikattu (tosin en ollut raskaana) ja tosi helppo homma oli :)

Yhteistyössä