Raskaana ja viikossa tullut 7 kiloa

• Viestiketjun aloittaja Hyi
  • Ensimmäinen viesti
Hyi
Miten ihmeessä tämä on mahdollista? Enkä edes huomaa että olisi turvotusta,pelkästään kaksoisleuka on kasvanut. Olen nyt viikolla 25 ja tällä viikolla pääsen sokerirasituskokeeseen. Soitin neuvolaan ja siellä sanoivat turvotukseksi. Voiko sitä muka olla ettei itse huomaa?

Enkä ole syönyt mitään outoa enkä suuria määriä ruokaa.

voi. Nim.kokemusta on. Itte lihoin 30kg koko raskaus aikana.
Turvotusta oli kamalasti. Yhtäkkiä se puolivälissä pomppas, kihlasormus ei enää mahtunu sormeen, sormuskoko suureni 3,5 asteella!! Kengät ei mahtunu jalkaan, ei ees ne hitti kengät ne cross vai mikkä lie.
Tuntui kuin olisin kelluva munkki rasvassa. :hug:

Joo
samalta kuulostaa kun mulla oli:( Sokerit oli kunnossa mut lopputulos olikin sitten plus 30kg joten ei paljoo naurattanu:( Ja pidin ruokapäiväkirjaa syömisistä mutta silti risoi hieman synnytyksen jälk. lähti puolet mut puolet jäi paikoilleen:( Ehkä jos olisin voinut imettää ni ois voinu lähtee loputkin nopeemmin. Mut älä masennu ja toivottavasti ne sokrut on ok:) kyllä ne kilot kerkee hoitaa sit myöhemmin.

No jaa. Mulla tuli ekoilla viikoilla painoa "liikaa". Täti sanoi että nyt loppuu syöminen, muuten saat 30kg painoa... Noh, minä hillitsin ja lapsi oli syntyessään täysiaikaisena 2900g. Jotta olisi saanut syödä. :whistle:

sopiva
Alkuperäinen kirjoittaja Vendetta:
No jaa. Mulla tuli ekoilla viikoilla painoa "liikaa". Täti sanoi että nyt loppuu syöminen, muuten saat 30kg painoa... Noh, minä hillitsin ja lapsi oli syntyessään täysiaikaisena 2900g. Jotta olisi saanut syödä. :whistle:
No normaalin painoinen lapsihan se oli, oli minunkin lapsi täysaikaisena alle kolmen kilon mutta en mä sitä sillee ottanu et oiskin pitänyt herkutella enemmän. Kaikki raskauskilotkin lähteneet synnytyksen jälkeen pois eikä ylimääräistä jäänyt, parempi niin :)

Alkuperäinen kirjoittaja sopiva:
Alkuperäinen kirjoittaja Vendetta:
No normaalin painoinen lapsihan se oli, oli minunkin lapsi täysaikaisena alle kolmen kilon mutta en mä sitä sillee ottanu et oiskin pitänyt herkutella enemmän. Kaikki raskauskilotkin lähteneet synnytyksen jälkeen pois eikä ylimääräistä jäänyt, parempi niin :)
njaa meikäläisellä vielä rapiat -14kg puotettavaa.
Vaa pikkasen aina tahtoo lipsuttaa tuonne herkuttelun puolelle.
Ja voi, kyllä minä söinkin raskaus aikana.Varsinkin loppupuolella enempi oli himo ruokaan,ei niinkään makeaan. :$

Yhteistyössä