raskaana ja verta

• Viestiketjun aloittaja tiina
  • Ensimmäinen viesti
Misty
Riippuu niin paljon siitä veren määrästäkin. Multa tuli samoilla viikoilla pientä ruskeaa vuotoa, mutta vain kahtena päivänä. Ei ollut huono enne, vaan jopa melko tavallista, sanoi neuvolan th.

mjau
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Riippuu niin paljon siitä veren määrästäkin. Multa tuli samoilla viikoilla pientä ruskeaa vuotoa, mutta vain kahtena päivänä. Ei ollut huono enne, vaan jopa melko tavallista, sanoi neuvolan th.
Täällä sama. Jotain kiinnittymisvuotoa kai on.. Mutta toki kyseessä voi olla muukin. Ap oletko kipeä?

ja veren väri/sävykin vaikuttaa
itellä oli kanssa n.vkolla 6 niukkaa vuotoa,mutta oli melko rusehtavaa ja silloin mulle sanottiin että jos on ihan kirkasta verta,siis kirkkaan punasta on huolestuttavampaa kuin tuo rusehtava

tiina
Alkuperäinen kirjoittaja mjau:
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Täällä sama. Jotain kiinnittymisvuotoa kai on.. Mutta toki kyseessä voi olla muukin. Ap oletko kipeä?
En ole itse raskaana mutta kaverini puolesta näitä kyselen..
Ei ole kipuja kuulemma, vaaleanpunaista ja kirkasta verta tullut, ehkä siteellinen tämän päivän aikana.

Misty
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
En ole itse raskaana mutta kaverini puolesta näitä kyselen..
Ei ole kipuja kuulemma, vaaleanpunaista ja kirkasta verta tullut, ehkä siteellinen tämän päivän aikana.
Siis ihan kunnon siteellinen, ei pikkuhousunsuoja? Sitten on kyllä vähän huono merkki. :(

Yhteistyössä