raskaana ja suun hiivatulehdus...miten ootte hoitaneet?daktarin geeli????saako käyttää,kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmu"

Vieras
millä ootte raskaana saaneet hoidettua suun hiivatulehduksen,ikinä ei oo mua vaivannu ennen tätä.inhottava vaiva.puolukkaa,sitruuna koitettu ei auta,viikon kokeillut.nyt lääkäri määräsi daktarin geeliä jota ei välttis sais raskaana käyttää ja oon ihan alussa 9+4 vkot ni en tiä uskallanko...mitä ootte ite käyttäneet???

aion kyllä soitella ja tiedustella muilta tahoilta vielä tätä asiaa että mitä kannattais nyt tehdä.hmm..

Hygienia kuntoon!! Miehesi saannu joltain hiivan joka on tarttunut nyt suhun kun olet harrastanut suuseksiä miehesi kanssa. Ei muuta kun puolukkaa nyt vaan kunnolla suuhun ja huuhtelu suu aina syönnin jälkeen ja iltaisin sitä geeliä laitat ennen nukkuma menoa. Näin tekisin itse jos olis mut lentäis kyllä mies samalla pihalle.

Mä olen saanut corsodyl-geeliä jota saa käyttää raskaana/imettäessä. Ja lisäksi kannattaa syödä puolukkaa ja vältellä sokeria ja vehnää.

Mulla on ollut kahdesti suussa hiiva ja molemmilla kerroilla kesti pitkään saada se lähtemään.

aivan te hysteerikot..hoh hoh.....en valitettavasti muista milloin olisin harrastanut suuseksiä:):) ja mulla oli myös juuri hiiva alapäässä niin se ilmeisesti jyllä mun elimistössä ja paukkasi sitten suuhunkin....
hygienia voisi olla parempi,koska syön koko ajan jotakin,syynä se että kärsin alkuraskauden pahoinvoinnista ja suun syljen koostumus on muuttunut ja suussa maistuu pahalle koko ajan.hampaat harjaan aamuin ja illoin.puolukkaa käytän monta kertaa päivässä.

kiitos geeli vinkistä,tsekkaan sen tiedot ja saakohan ihan ostaa apteekeista ilman reseptiä?
mikähän ihme lääkäri mulla sitten oli jos ei älynnyt tollasta vaihtoehtoa antaa kun selvästi ilmoitin olevani raskaana..ei varmaan kiinnosta muiden kohtalot.

no juu...voikohan aloe vera geliä koittaa????

Yhteistyössä