Raskaana ja olen juonut alkoholia! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!!!

Vieras
Mulla siis tilanne että kuukautiset ollut aina epäsäännölliset. Nyt sitten varmistui että olen kohta neljännellä kuulla raskaana vaikka jonkun näköistä vuotoa tullutkin välillä.
Epäilin jotain kun oli heikko olo toisinaan mutta vuodon ja negatiivisten (x4) testien takia luotin etten ole raskaana.

Olen nyt sitten tänä aikana käynyt kolmesti bilettämässä ja joka kerralla juonut noin 10 lonkeroa. :( Kuinka pahaa tuhoa olen ehtinyt aiheuttaa? :(((

mulle kävi vähän samoin..tosin huomasin raskauteni kolmannen kuun alussa ja olin kaksi kertaa sinä aikana vetänyt kännit.jos yhtään huojentaa niin terveeltä tuo neljä vuotias tyttö vaikuttaa. painin alkuun ihan samojen tunnontuskien kanssa kuin sinäkin!

Näyttikö testi nyt positiivista vai miten raskaus selvisi? Koska olit aikaisemmat testit tehnyt? Itselläni jatkuvia raskausoireita mutta kuukautiset tulleet normaalisti ja testit (virtsasta) näyttänyt negaa....järjellä ajatellen en voisi olla raskaana ja näin sanovat tk:ssakin eivätkä suostu ottamaan testiä verestä tai päästämään ultraan. Kauhea ajatus että olisinkin raskaana...itse myös juonut ja polttanut.

Ultrassa en ole vielä käynyt vaan lääkärin arvioiden perusteella raskaus olisi jotain tätä aikaluokkaa.

Tein apteekin testejä joista sain negat - lopullinen positiivinen tuli kun lääkärillä otettiin virtsa- ja verinäyte. Viimeisimmän negan tein pari viikkoa sitten.

Jälkiviisautta ehkä, mutta itse en olis vetänyt kännejä, jos kerran lasten hankintayritys käynnissä. Vai oliko vahinko?
Lääkäri pystyy kyllä ultrassa katsomaan että kaikki päällisin puolin ok, mutta lopullisestihan nuo vasta selviää sitten kun vauva on syntynyt.
Rakenneultra siellä rv 20 kieppeillä on sitten varmaan se, missä saa enemmän selkoa.

Ultrassa en ole vielä käynyt vaan lääkärin arvioiden perusteella raskaus olisi jotain tätä aikaluokkaa.

Tein apteekin testejä joista sain negat - lopullinen positiivinen tuli kun lääkärillä otettiin virtsa- ja verinäyte. Viimeisimmän negan tein pari viikkoa sitten.

ei sitä raskauden kestoa voi tollasessa tilanteessa tietää muuta kuin ultralla

Yhteistyössä