Raskaana ja ex painostaa aborttiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiia

Vieras
En tiedä mitä teen en haluaisi tappaa tätä lasta esikoinen kyseessä.Ex ei aijo hoitaan tulevaa lastaan tai maksaa mitään :(
Mulla näkyy jo selvästi turvotusta maha kuin rantapallo vaikka olenkin tosi laiha ja pitkä ja kuntoilen säännöllisesti.En ole tehnyt testiä .En tiennyt olevani raskaana kun huomasin vatsan turvonneen ja mietin jo liikunnan lisäämistä että olen lihonut.

Kyllä se ex joutuu maksamaan, laki niin sanoo niin ei omaa "haluamista" kysellä. Minä olen sitä mieltä että ehdottomasti pidä lapsi jos sitä itse haluat!! Muuten luulen että tulet vielä katumaan.

Ööh, eiköhän se mene niin, että lapsen isän on maksettava elareita, ja jos ei kykene, niin istten Kela maksaa. Ja jos kyseessä on ex, ja vielä tuollainen, niin ehkä kannattaa jättää tuollaiset puhet omaan arvoonsa..

Pidät lapsen tietenkin. Ratkaisu on ainoastaan sinun. Juttele asiasta vaikka neuvolassa kun käyt ekan kerran. Laki velvottaa häntä maksamaan haluaa hän tai ei.

Ystävälleni kävi juuri noin ja nyt hänellä on reipas 10 vuotias poika jota rakastaa yli kaiken. Poika ei ole koskaan tavannut biologista isää koska isä ei halua ja teki tämän selväksi jo odotusaikana.

Testi ensin, älä spekuloi ennen mitään. Höhläähän se on jos exällesikin olet jo puhunut olevasi raskaana vaikka oikeasti et sitä varmuudella tiedä. Särähtää vähän korvaan

Alkuperäinen kirjoittaja huonoprovo:
Entäs jos sulla on vaan ilmaa mahassa ja se turvottaa??? Kun et kerran ole testiä tehnyt ja turvotus on vain ainoa oire?

Ei ole ilmaa mahassa koska en ole piereskellyt koko päivnä,eikä pieretä joten tuskimpa siitä johtuu.

Yhteistyössä