Raskaana ilman ystävän lupaa, ilmeisesti...

  • Viestiketjun aloittaja voi huhhuh
  • Ensimmäinen viesti
voi huhhuh
Otin äsken vastaan haukut tyyliin "miten sä voit tehdä mulle näin *itkuraivari*" koska kerroin ystävälleni olevani raskaana. Koska hän sai keskenmenon pari vuotta sitten,en minäkään saisi tulla raskaaksi. Just.

Ja en muuten mitenkään hieronut tätä tietoa naamaan ja heitellyt ultrakuvilla,kunhan totesin tyyliin olen raskaana,lisää kahvia?
 
Ikävää, sillä li varmaan aika huono päivä ja huonot fiilarit, ehkä sä olit sen viimeisempiä ystäviä ketä ei raskaana ja nyt sitten säkin. Toisaalta ymmärrettävää käytöstä jos asiasta on kova tuska, mutta ikävää sun kannalta. Tuskin se oli sulle des henkilökohtaisesti tarkiotettu,ehkä vain se suurin pettymys tuli ulos noin. Joskus ihmiset äyttäytyy epätoivon hetkinä hyvin oudosti. Kun ihminen vähiten sitä halausta anasaitsisi niin silloin joskus sitä eniten tarvitsee.

Onnea sinulle :)
 
"NENNA"
mulle ja minun ystävälleni kävi samalla tavalla. oltiin kuin paita ja peppu. pyysi kyllä jotenkuten anteeksi mutta emme ole tekemisissä enää. koska ivailu jatkui silti vähän väliä. moikataan kun nähää mutta ei enää sen kummempaa vaikka ystävällänikin on nykyään oma lapsi. hänen mielestään meijän ystävyys oli ohi kun tulin raskaaksi, koska en voinut enää rampata viihteellä hänen kanssaan joka v-loppu. ja tämä hänen reagointinsa tuli minulle aivan puun takaa.
 
"vieras"
No varmaan ystävänä voit ymmärtää ystäväsi kipeän paikan, eikä se varmasti ollut henkilökohtaista sua kohtaan vaan hänen henkilökohtainen pettymyksensä omasta raskaudesta, joka purkaantui hieman sopimattomasti.
 
Itse en ole nähnyt kaasoani, hyvää ystävääni sen jälkeen kun kerroin olevani raskaana :( siihen loppui yhteydenpito. itse yritin yhteydenpitoa, mutta yksin on hiukan vaikeaa.

Mikä pahinta hän asuu samassa kunnassa ja tuli kaksi kertaa vastaankin. Kääntyi äkkiä ja toisella kertaa käänsi päänsä pois. Tuntui pahalta, niin pahalta.
 
"aapee"
Itse en ole nähnyt kaasoani, hyvää ystävääni sen jälkeen kun kerroin olevani raskaana :( siihen loppui yhteydenpito. itse yritin yhteydenpitoa, mutta yksin on hiukan vaikeaa.

Mikä pahinta hän asuu samassa kunnassa ja tuli kaksi kertaa vastaankin. Kääntyi äkkiä ja toisella kertaa käänsi päänsä pois. Tuntui pahalta, niin pahalta.
Oho :O no koitan varautua suunnilleen mihin vain jatkoon sitten. Olen pahoillani.
 
[QUOTE="aapee";25548554]Oho :O no koitan varautua suunnilleen mihin vain jatkoon sitten. Olen pahoillani.[/QUOTE]

joo. aikaa tästä jo 7v ja lapsia tullut tämän ensimmäisen jälkeen vielä 2. Mikä pahinta oli myös mieheni oikein hyvä ystävä ( oltiin lukion alusta asti kaikki kolme erottamattomat ) Oli miehellekin kova paikka, että ystävä noin vain häviää!!!
 

Yhteistyössä