Raskaana hormonikierukasta huolimatta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs jos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäs jos

Vieras
Onko täällä ketään kuka olisi tullut raskaaksi hormonikierukasta huolimatta? Mulla tuo kierukka ollut jo 2v ja nyt kunnon menkat on ollu joskus kesällä ja tiputteluakin jota normaalisti on kerran kuussa on ollut viimeksi joskus marraskuun alussa. Nyt ollut muutamana etova olo aamulla ja alamaha ollu jo viikon verran niin kuin just olis menkat alkamassa, mutta mitään ei ole kuulunut eikä näkynyt... Alkaa vähän hirvittää!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Onhan se mahdollista, ja mulla vähän sama pelko persiissä nyt :|

Kauanko sulla on se hormonikierukka ollut?

Itse toivon että nämä oireet menis jonkun stressin piikkiin, mutta kun ei mulla mitään kamalaa stressiä oo...

Itse en ole henkilökohtaisesti tullut hormoonikierukan aikana raskaaksi, mutta tunnen hyvin kaksi, jotka ovat tulleet eli on mahdollista. Toinen ystävistäni tuli ensin raskaaksi kuparikierukalla ja hankki sen jälkeen hormoonikierukan ja kas, kas oli taas raskaana. Tämän jälkeen hänelle tehtiin sterilisaatio. Toinen ystävistäni sai hormoonikierukasta huolimatta kaksoset. Kummallakaan kierukasta ei ollut haittaa raskaudelle ja ne saatiin kummaltakin poistettua, kun raskaus todettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Itse toivon että nämä oireet menis jonkun stressin piikkiin, mutta kun ei mulla mitään kamalaa stressiä oo...

Mulla ei ole kierukkaa ollut kun vasta reilu puoli vuotta :|

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulla ei ole kierukkaa ollut kun vasta reilu puoli vuotta :|

No sulle lohduksi, että tuossa vaiheessa mulla vasta alkoi vuodot tasoittumaan ja menkat jäämään vähemmälle...

Yhteistyössä