Surullinen ongelmapesäke
Olen raskaana ja nyt on vain se hirvittävä tilanne että isä saattaa olla joku muu kuin oma aviomieheni. Tämä vieras on myöskin perheellinen mies, hiukan mieheni näköinen eli jos vauva on hänen, kukaan tuskin huomaa eroa. Mutta kertokaa te muut, joilla on käynyt vahinko samoin, miten selviätte ITSENNE kanssa tästä koko elämän? Onhan kyse isosta valheesta, ja joka on vielä epävarma. Enhän saa koskaan tietää totuutta asiasta? Todennäköisesti lapsi olisi mieheni mutta en voi olla varma koska on tullut käytyä naapurissakin tuona aikana kun olen tullut raskaaksi.
Luin jostain että 5% lapsista on sellaisia joilla on väärä isä. Tietääköhän nämä isät sitä yleensä?Kaipaan myös kommentteja, joiden miehet ovat kuulleet asiasta, että hänen lapsensa ei olekaan hänen vaan muun. Mitä mies on sanonut?
Tiedän että on oma syyni kun olen tässä tilanteessa, mutta näin on nyt vain päässyt käymään. Ehtisin vielä tehdä abortin mutta miten selitän miehelleni tämän? Hänkin odottaa lastamme innolla. Voi itku sentään!
Luin jostain että 5% lapsista on sellaisia joilla on väärä isä. Tietääköhän nämä isät sitä yleensä?Kaipaan myös kommentteja, joiden miehet ovat kuulleet asiasta, että hänen lapsensa ei olekaan hänen vaan muun. Mitä mies on sanonut?
Tiedän että on oma syyni kun olen tässä tilanteessa, mutta näin on nyt vain päässyt käymään. Ehtisin vielä tehdä abortin mutta miten selitän miehelleni tämän? Hänkin odottaa lastamme innolla. Voi itku sentään!