raskaaksi tulosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopa joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joopa joo

Vieras
että miten te äidiksi tulevat/tulleet olette saanut pidettyä raskautenne alkuvaiheessa salassa muilta,jos tupakoitte?
eli siis kaikkihan hoksaa heti kun lopetatte äkisti polttelun että nyt olet varmasti raskaana...

ei sitä haluaisi ihan alkuvaihees kellekkään vielä kertoa,mut esim. työkaverit arvaa heti jos lopettaa tupakoinnin yks kaks.

Eikö tupakoinnin lopettamiselle ole myytä syytä kun raskaus? :o
Tai siis jos mä kuulen jonkun naisen lopettavan tupakoinnin niin ei mulle ekana tule mieleen, että onko se raskaana. Ja monethan polttaa raskaanakin ettei se ole yhtä radikaali muutos kuin se ettei juo enää alkoholia :)

Mutta hienoa jos päätät lopettaa tupakoinnin jos olet raskaana :flower:

esikoista kun aloin odottaa,heti lopetin,ja kaikki kyseli het et oonko raskaana.nyt on sellainen tunne et toista pukkaa,haen huomenna testin varmistuakseni...

mut harmittaa se et en haluis viel kellekkään myöntää jos olen raskaana. (imetyksen lopetettuani siis tupakointi palasi...)

pitää kai koittaa jos uuden vuoden lupauksena menisi läpi... =)

pitäis sitä kai jotain muitakin syitä löytää lopettamiselle kuin raskaus,mut ei ole itsellä onnistunut...ja tuon alkoholin kans ei ole ongelmaa kun en juuri koskaan käytä sitä muutenkaan.