Raskaaksi tuleminen pillereistä huolimatta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlingBling
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BlingBling

Vieras
Olen kuullut eräältä kaveriltani että muutama hänen tuttu on tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta.Niin ja kaiken hyvän lisäksi pari tapausta oli raskaaksi tulleet jälkiehkäisystä huolimatta.Onkohan oikeasti näin vai ovatkohan salaa mieheltään hankkiutuneet raskaaksi?Minä vähän epäilen asiaa..Onko teille kenellekään käynyt näin?Eiväthän ne pillerit kyllä sata prosenttisen varmoja ole..

Mä olen kanssa sitä mieltä että jos tilastoitaisiin pillereiden kanssa raskaaksi tulleet, niin niitä olisi moninkertainen määrä siihen verrattuna mitä oikeasti pitäisi olla (olikohan se 1%)

juu mammat haluaa lapsia:)

kuullut myöskin useasti että pillereistä huolimatta tullut raskaaksi, muutama ystävä on lähipiirissä kelle juuri näin käynyt ja itsellä myöskin kävi näin. valitettavasti kuitenkin meni kesken..

Noh, miä sain esikon vaikka pillereitä söin. Säännöllisesti ja kellon tarkasti. Melianet, ei sit vaa sopinu. Lääkärissä valitin ja käski vaan viäl syyvä että kyllä se kohta tasaantuu (joo no si olinkii piänii päi )

Kolmas tuli kun käytettii YleXn mainostamia kesäkumeja!! Niitä jaettiin linnotuksen yössä ja yks ja toine ja niin etelleen asia.
Tähän lisäyksenä, että siihen aikaan seksuaalista kanssakäymistä oli niin harvoin että mitään muuta mahollisuutta raskautumiseen ei oo kuin tuo kerta!!
Oli se ehjä, eikä mikää riekaleinen.

Alkuperäinen kirjoittaja rr:
kuullut myöskin useasti että pillereistä huolimatta tullut raskaaksi, muutama ystävä on lähipiirissä kelle juuri näin käynyt ja itsellä myöskin kävi näin. valitettavasti kuitenkin meni kesken..

Mutta eihän sitä tiedä jos ne vaikka ovat kaunistelleet sulle totuutta? ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Noh, miä sain esikon vaikka pillereitä söin. Säännöllisesti ja kellon tarkasti. Melianet, ei sit vaa sopinu. Lääkärissä valitin ja käski vaan viäl syyvä että kyllä se kohta tasaantuu (joo no si olinkii piänii päi )

Kolmas tuli kun käytettii YleXn mainostamia kesäkumeja!! Niitä jaettiin linnotuksen yössä ja yks ja toine ja niin etelleen asia.
Tähän lisäyksenä, että siihen aikaan seksuaalista kanssakäymistä oli niin harvoin että mitään muuta mahollisuutta raskautumiseen ei oo kuin tuo kerta!!

Kuinka kauan meni että huomasit olevasi raskaana?Tuliko lapseen jotain vaurioita pillereistä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:

Kuinka kauan meni että huomasit olevasi raskaana?Tuliko lapseen jotain vaurioita pillereistä?

Tää esikko, pillereistä, selvis rv 11 (sit myähemi rakenne ultras LA siirty 2 viikolla, eli ehkä oisin ollu rv9)

Menin mahatuvin takia työpaikkalääkäriin. Siellä sit selvitysten jälkeen totes että raskaus syynä. Ultraan tarkastukseen ja asia varmistu!
Silloin siis vasta pillereiden syömisen lopetin!!

Esikko syntyi RV41, 2,2kg 44cm.
Kysyin, johtuuko pillereistä, siis kun on piän. Useampi lääkäri sanoi ettei pillerit voi noin vaikuttaa, et vauva ois piän.

Mun kolmas lapsi sai alkunsa , vaikka söin pillereitä. Ei lapsi ollut isälleenkään mikään huono yllätys.
Poika on nyt 17 v , ei pillerit tainneet siihen mitenkään vaikuttaa , söin niitä 2-3 viikkoa raskautumisen jälkeen.

Yhteistyössä