Raskaaksi tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuvah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuvah

Vieras
Voiko tästä tulla raskaaksi? Hipelöin siis miehen penistä ja käsiin meni varmaan jonkin verran touhutippoja, sitten laitettiin kondomi ja laitoin siihen samalla kädellä liukastusainetta.

Niin siis mies ei ollut lauennut vaan hänellä alkoi seistä, ja ajattelin olla vastuullinen ja käyttää liukastusainetta mutta enpä tiennyt että olisi pitänyt pestä käsi ensin, kun siihen meni niitä touhutippoja tai mitä ne sitten ovatkaan. Milloinka minun sitten pitäisi tehdä raskaustesti kun edelliset kuukautiset alkoi noin kolme tai neljä viikkoa sitten (en pistänyt muistiin)?

Ei tuo minun pelkoni aivan turha voi olla, koska luin monelta lääkäripalstaltakin, että voi tulla raskaaksi jos spermaa joutuu vaikka sormien välityksellä vaginaan. Ja minä käytin vielä liukastusainetta niin että ne varmasti ovat kulkeutuneet sinne, jos siis niissä touhutipoissa oli spermaa mukana...olen kyllä aikuinen mutta en kyllä tiennyt tuota riskiä aiemmin.

Niin no kun mulla ei ole vakituisesti mitään kumppania, niin ajattelin, että on turha niitä syödä. Eikä siis vakituisia yhden yön juttujakaan, vaan silloin tällöin. Mutta olen kyllä lukenut, että jotkut ovat raskautuneet pillereistä huolimattakin. Kai se selibaatti on ainoa ratkaisu.

Hei! Vaikka ihmeellisiä raskautumisia tapahtuukin, ei niissä "touhutipoissa" tutkimusten mukaan pitäisi olla siittiöitä. Yleensä "tällaisissa" raskauksissa lienee kondomi vanhentunut tai haurastunut väärin säilytettynä (esim lähellä kuumaa patteria tms) ja siittiöt pääsevät pienestä reiästä huomaamatta livahtamaan. Keskeytetyssä voi mies keskeyttää himpun liian myöhään jne. Sterilisaation jälkeenkin voi raskautua, muutamakin tapaus lähipiirissä. 100% varmaa ehkäisyä tuo selibaatti tietenkin tarjoaa, mutta eiköhän sitä muutenkin lähelle tuota varmuutta pääse. Ps. Eritteet voivat kyllä kantaa valitettavasti sukupuolitautia mukanaan, joten ne sinuna testaisin ainakin. Kuten eräs tuttu kerran sanoi, "sinkkunaisen" pitäis harrastaa seksiä vain elmukelmuun kokonaan kääriytyneenä välttääkseen sekä taudit että raskaudet;) Mikä olisi nautinto siinä...ei varmaan mikään. Joten lienee pienet riskit elämässä pakko ottaa, jos haluaa nauttia elämästään:)

Olisi hyvä muistaa, että siittiöiden tehtävänä ja päämääränä on hedelmöittää naaras ja tuotta jälkeläisiä.

Seuratkaa TV:n luonto ohjemia "sillä silmällä", niin saatte ehkä paremman käsityksen siitä,että niin ihmisurokset, kuin ihmisnaaraatkin käyttäytyvät sisäänrakennetun ja koodatun ohjelman mukaisesti kyseenlaistamatta sitä onko yleensä järkevää saattaa nykymailmaan ja yhteiskuntaan jälkeläisiä.

Tutustumalla aiheeseen lajien synty, sekä Darvinin evoluutioteoriaan, sekä Desmond Morrisin ja Jussi Viitalalan tutkimuksiin aiheena "Inhimillinen eläin- Eläimllinen ihminen, -Vapaasta tahdosta.

Aiheista laajemmin netistä Googlesta joko tutkijan-, tai kirjan nimihauilla.

Linkki haulle .-siittiöt-.

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=siitti%C3%B6t&meta=

Poimin tuosta edelläolevasta linkistä Wikipedian sivun, jossa aiheesta keskitetysti.

Linkki Wikipedian sivustolle, jossa klikkaamalla sinisellä kirjoitettuja sanoja löytyy aiheesta laajemmin.

Eräs tuttavani kuvasi siittiöiden "hämmennystä" muuttuneiden sukupuoli ja seksuaaliroolien muututtua seuraavasti:

"Siittiöt syöksyvät hurjaa vautia eteenpäin, yhtä-äkkiä ensimmäinen pysähtyy ja huutaa -"Veljet seis- meitä on petetty- olemme per*****sä.

Toisaaltaan siittiöiden hämmennyksen ymmätää, mikäli he joutuvat jollekin muulle, kuin perinteisesti ohjelmoidulle ja koodatulle "osastolle", koska munasolun hedelmöittäminen on heidän perimmäinen tehtävänsä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Siitti%C3%B6

"Siittiön" panosta tähän keskusteluun en ihan tajunnut. Mutta kaikeksi onneksi en nyt näköjään ole raskaana, koska menkat alkoivat. Toinen osapuoli on käynyt testeissä, joten häneltä en ole voinut tauteja saada, mutta ainahan niitä voi tulevaisuudessa tulla. Tosiaan pitäisi pitää jalat ristissä lopun ikää jos alkaa kaikkea pelätä..

Yhteistyössä