Raskaaksi myöhäisestä ovulaatiosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lentoemo-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lentoemo-76

Aktiivinen jäsen
30.10.2007
2 669
1
36
Elikkä myöhään ovuloivaa lentoemoa kiinnostaa, onko täällä kukaan tullut raskaaksi myöhäisestä, eli kp21 jälkeen olleesta ovulaatiosta?

Tein pientä nettitutkimusta, ja enkunkielisten sivujen mukaan kp21 jälkeinen ovis vaikeuttaa raskaaksi tuloa, koska

a) munasolu ei ole välttämättä kypsynyt kunnolla, kun aikaa on kulunut noin paljon

b) kohdun limakalvo on "vanha" alkion vihdoin päästessä kohtuun, eikä alkio sen vuoksi pääse kiinnittymään.

Kiinnostaisi tietää, että onko joku kuitenkin onnistunut tulemaan raskaaksi, ja minkä ikäisenä.

Kiitos ja +++++puhureita kaikille vauvakuumeisille! +++++ :whistle: :wave:

Jaa, no varmaan tähän kastiin kuulun, mutta en tiedä tarkkaa ovulaatiopäivää kyllä. Eli mulla siirtyi laskettu aika 9 vrk myöhemmäksi, sen mukaan siis ovulaatio olisi tapahtunut kp 23. Ja ikää oli silloin 29v. Muut raskaudet on saanut alkunsa ns. normaalisti kierrosta mulle ja niissä siis ovulaatio on ollut kp 17-18.

Kiitos berry76! Ihana kuulla, ettei tässä nyt aivan heti tarvitse maataan myydä :p

Mutta gynelle on tarkoitus mennä joka tapauksessa, kiinnostaa vain tietää, että onko tää kuinka harvinaista tää myöhäisestä ovuloinnista raskaaksi tulo!

No mulla se olisi ollut kp22, mutta kun vieläkin ootan tätiä, ja kp38 menillään, niin alkaa täs epäilyttään, että oisko se ovis ollutkin vasta kp23 tai kp24. Lämmöt lähti nousuun ovispäivään verrattuna kp23, mutta ne pomppas kerralla ylös kp25, niin että tulkitse tuota nyt sitten. Fertilityfriendin mukaan ovis oli selkeästi kp22, koska ne limatkin ol selkeitä ja tuo lämpökäyrä kans selkeä, mutta on tää mun kroppa vaan niin ihmeellinen, että.. :laugh: ei oo mikään selkeää :laugh:

Mulla tänään kp 56 ja plussasin juuri :D Oon ihan täpinöissäni, ja toisaalta keskenmenon pelko kyllä kolkuttelee sekin - edellinen raskaus meni kesken rvk 6+3 marraskuussa. Kp 44 testi oli negatiivinen, silloin oon viimeks testannut. kp47 katsottiin ultralla, silloin näkyi vain paksu kohdun limakalvo eikä muuta. Ja tänään siis plussaa... :heart: Se olisi jouluvauva jos jaksaisi kyydissä...

Mulla myös kolme aiempaa ovat saaneet alkunsa niin, että laskettu aika on siirtynyt 7-10 päivää eteen päin. Ja siis raskaudet sujuneet hyvin, lukuun ottamatta tuota pikkunelosen yritystä marraskuussa. Mutta tää oli kyllä ihan superpitkä kierto tämä...

Tosi hirmusen paljon onnea Aubrieta :flower: :flower: :flower: Ihania uutisia
s045.gif

Yhteistyössä